gewoon op ah.nl dan appie, bonus volgende week en is alleen geldig op de new baby dus new born en maat 2 en 3 mini en die codes kreeg ik van iemand, maar voor ik het ergens kon delen waren ze al gedeactiveerd. maar als ik hun fb bekijk zijn er heel veel mensen die er gebruik van hebben kunnen maken.
kreeg ze van vriendinnetje blijkbaar waren het persoonlijke codes die door iemand zijn gedeeld.. en waren dus niet persoons gebonden
Het waren codes uit de blije doos. Die gestapeld konden worden (fout 1) en meerdere malen te gebruiken waren (fout 2).
dus mensen die nu zon code uit blije doos hebben kunnen die niet meer inleveren? of verschilden alle codes toch?
Hier ook een gelukkige die de 3 Wehkamp codes heeft gebruikt Heb 2x een maandbox van 8,49 per stuk gekocht whaha. En het Little People geluidenhuis met 30 euro korting hahaha. Thanks Wehkamp
Dacht dat die al lang hier rondzwierven whaha, maar niet dus. De hebberige Hollander in me kwam naar boven hoor whaha!
Nieuwe codes doen het nog wel, maar zijn maar 1 a 2x te gebruiken. Zitten in de blije doos. Heb zelf ook 2 maandboxen besteld 5 euro per stuk.