Wie heeft er intresse in een Hotelbon Ik heb er 2 ze zijn geldig tot volgens jaar 1sept 2010 en 1 okt 2010 wij gaan er waarscheinelijk geen gebruik van maken omdat we al 1 keer 4weken opvakantie gaan en daarna hebben we geen vrij meer helaas je kan ze in 1koop nemen dan kan je voor een week GRATIS overnachten in hotels binnen en buiten europa... je mag er ook gewoon 1tje overnemen ze staan niet op naam dus je kan ze ook cadeau doen aan iemand. kijk ook op: Holidayconcept.nl als je meer info erover wilt wie intresse heeft kan me pb sturen of gewoon bieden..
Misschien handig erbij te vermelden dat je verplicht het ontbijt en diner moet nemen in het hotel. Wat toch meestal ook vrij duur is! Hier ben ik nl. zelf ingetrapt en daar werd ik niet vrolijk van!
dat is subjectief want ik heb naar de prijzen gekeken bij et ontbijt en diner en in veel landen zoals spanje frankrijk portugal en zelfs in de ardennen is het helemaal niet duur maar dan nog is het aan de mensen zelf om dat uit te maken ze kunnen zelf kiezen in welk hotel ze gaan overnachten en eten. je kunt niet alles gratis verwachten De hotels hebben ook gewoon hun winsten nodig, want slapen EN eten gratis heb ik nog nooit ergens meegemaakt. is een normale eis bij dit soort acties.
Klopt ik heb ook zon bon en wij gaan nog een paar dagen naar Callela in Spanje met die bon en betaal je maar 22 euro pp per dag voor ontbijt en dinnerbuffet.
Hoi, Wij hebben zelf ook 1 bon. Nog een bon erbij is wel makkelijk. Dan kunnen we een weekje weg. Wat is je vp?
op vakantieveiling.nl kosten die bonnen geen drol... normaal 39 euro... en op die site gaan ze vaak weg voor 10 of 15 euro.