Ik was net bij Wibra en daar hebben ze heel leuke fluweelachtige boxkleden voor 4,99. http://www.wibra.nl/aanbiedingen_nl3.html Ik heb er een gekocht en ze zijn gewoon dik en goed afgewerkt.
Maandag eens kijken. Altijd handig voor erbij en ze hebben nog wel meer handige goedkope babyspullen.
Ik ben vanmiddag naar de Wibra geweest en heb inderdaad zo'n boxkleed gekocht, maar ze hadden nog veeeeel meer leuk babyspul! En zeer goedkoop allemaal. Thanx voor de tip.
Ben er ook geweest en ze hebben idd een hele hoop! Ik heb niks gekocht, maar ik heb dan ook alles al haha. Heb aan de boxkleden gevoeld en die voelen lekker dik! En ik vond ze wel mooi.
ik heb gehamsterd en ben nog niet eens zwanger maar vondt het zulk leuk spul dat ik alvast wat dingen gekocht heb en als ik het niet zou kunnen/mogen gebruiken dan weet ik er wel iemand anders mee blij te maken.
ik heb nu alles compleet!Wat een leuke spullen zeg!Die sokjes,en schoentjes zijn ook echt super! ga straks nog weer ff kijken,zo goedkoop kan ik geen sokjes kopen ergens anders
laang leve de wibra zeg ik altijd koop er altijd best veel altijd leuke dingen vind ik goede kwaliteit en kost niet veel wat wil ik nog meer en boxkleden zijn daar nu inderdaad super dik zacht en mooi
Ik ben ook gisteren bij de wibra geweest en heb een boxkleed gekocht ( hij is lekker dik en zacht en leuk van kleur ), helaas was het merendeel van de baby artikelen al uit verkocht, volgende keer ga ik er maar sneller heen.
Hier ook naar de wibra geweest en het was echt megadruk, leek wel of het gratis was. Er werd letterlijk gevochten, er lag nog 1 boxkleed en daar stonden ze met 2 aan te trekken! Heb eigenlijk niets wat ik wilde hebben, alles al uitverkocht.
Ik ben ook gisteren naar de Wibra geweest voor zo'n boxkleed, maar ze hadden alleen nog roze. En wij krijgen een zoontje, dus dat leek me nou niet zo geschikt . Heb wel een paar andere dingetjes gekocht (spuugdoekjes enzo, altijd handig en erg goedkoop!).