Ik dacht het niet, want een fietstas lijkt mij niet diep genoeg. Buggy's kunnen wel plat en zijn niet al te zwaar, maar vaak zit je wel met een behoorlijke lengte en dat past niet in een fietstas.
Je hebt wel een buggydrager voor op de bagagedrager waar je de buggy in/op kan bevestigen. Buggydrager | Buggies | Baby-Dump Prenatal Er op uit Buggy accessoires Buggydrager buggy mee deluxe zwart Stego 31879
Buggydrager heb ik gehad, maar weer verkocht omdat ik er niet prettig mee kon fietsen. Maar mis nu af en toe toch tijdens het fietsen de buggy, vandaar deze vraag.
Als je met een buggydrager niet fijn kon fietsen lukt dat zeker niet op een andere manier denk ik. Ik heb een moederfiets en omdat die behoorlijk zwaar zijn merk ik helemaal niet dat de buggy erop zit! Terwijl ik van andere hoor dat ze dit gewicht wel voelen op een normale fiets.
Je ziet soms wel eens mensen met een quiny zapp in hun fiets tas dus het kan maar of het veilig is dat is een ander verhaal
Kan je anders niet iets van een draagdoek/ringsling kopen, die kan makkelijk in je fietstas en dan heb je toch iets bij je waar je kindje in kan.