Vrijdag 10 en zaterdag 11 oktober heeft Etos weer een kortingknaller actie op de Pampers. Alle Pampers new baby, active fit en easy up mid- en megapakken met 40% korting.
Nou hier was er niets! Dinsdag was er een normale bestelling binnengekomen en verder niets extra's! Medewerker zei dat gister haast het schap al leeg was en dat vanmorgen de laatste 6 pakken verkocht waren. .alleen de pakken die niet mee deden stonden er nog! En die actie gaat vandaag pas in! We hoefden morgen ook niet te komen zei ze want de eerst volgende bestelling kwam dus dinsdag pas weer! Mooi lokkertje dus!
Ik meen me te herinneren dat begin augustus er ook zo'n actie was en moet zeggen dat er toen nog meer san voldoende was! Ik ga niet... Ik ga als de pampers hier op zijn over op eigen merk van de Duitse drogist, stuk goedkoper en kwaliteit super! Vind de pampers van die plofluiers en er zit een bepaalde geur aan.
Nounou. Dan heb jij een slecht filiaal getroffen. Hier (klein filiaal) stond alles vol met extra pampers. Bij de Etos kun je ook altijd een bon vragen als iets op is.... Ik zou je klacht bij de Etos doorgeven, de Etos regelt namelijk dit soort acties prima....
Hier nog 1 kind in de luiers (gelukkig want tis een dure hobby) maar ben zeer te spreken over de Active Fit. (Maat 5) totaal geen luchtjes en zeer goede pasvorm.
Ik ben naar 2 filialen geweest en allebei de filialen hadden maar de normale bestelling van die week binnen gekregen! Ene filiaal dinsdag ander donderdag Er stonden ook geen rol containers / pallets oid Bij het andere filiaal moesten ze ook dus vanaf vrijdagmorgen 12 uur al nee verkopen! Ook werd er geen bon gegeven hoor ! Op is op!? Ik heb etos idd een mail gestuurd vrijdag! Word binnen 3 werk dgn op gereageerd! Ben benieuwd
Volgende week bepaalde dagen bij trekpleister ook 40% ... Baby dry doet hier niet aan mee zoals ik las....