pampers new baby; 50% korting bij kruidvat

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door konijntjeislief, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nu bij kruidvat in combinatie met je extra voordeelkaart alles pampers new baby midpakken met 50% korting.

Ik kreeg zo'n mail met die aanbieding van de extra voordeelkaart. Door een technische storing hoef je 'm niet te activeren op je kaart. Dat hebben zij al voor je gedaan. Actie is tot 29 juni.

er staat overigens bij dat je max 2 stuks per voordeelkaart mag kopen. Maar volgens mij kun je gewoon proberen om meerdere keren langs het kruidvat te gaan en deze dan weer te kopen. Valt altijd te proberen ;)

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    volgens mij wordt het geregistreerd door je pas of je het al gekocht hebt! Zoiets staat mij bij van de winkelmedewerker.

vraag mij af waar jij ziet staan 2 per persoon:( op mijn mailtje zie ik dat nergens staan of ik kijk ergens erg overheen:(

3. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Staat bij mij ook niet in het mailtje, heb er net wel twee gehaald en het gaat dus wel op voor twee pakken.

4. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je klikt op het mailtje van bijvoorbeeld afgelopen woensdag, dan kom je automatisch op de kruidvat site met de aanbieding van vandaag; de new baby luiers. Als je dan klikt op 'activeren' (wat niet nodig is, om het te kunnen kopen) dan zie je de voorwaarden behorende bij deze aanbieding. Daar staat van max 2 pakken.

5. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik had de voorwaarden niet bekeken deze keer. En de korting gekregen op drie pakken!

6. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Bedankt voor de tip!

7. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik had vandaag 5 pakken gehaald. Tsjah luiers kan je nooit te veel hebben en nergens zijn ze zo goedkoop. Had de korting gekregen op 5 pakken:) ze deden er ook niet moeilijk over dat ik gelijk 5 pakken nam. Sterker nog ze hadden nog wat pakken speciaal voor mij van achter gepakt. Nr 2 en nr 3 wou ik halen. Nr 3 hadden ze niet maar ze zeiden als ik de bon bewaar het gewoon kan ruilen voor nr 3.

8. ChantalVanRooij

25 jun 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg leuk, bedankt voor de tip! Altijd handig :)

9. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik bedoel had 6 pakken gehaald en de korting voor 5 pakken. Ik vraag me af of dit klopt of een fout is en terug moet gaan.

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Vanmiddag een pak gehaald pasje laten zien maar geen korting gekregen.
    Heb de bon ook niet meegenomen kan dus ook niet terug gaan om de korting te vragen.....

Balen

11. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Dat is vreemd. Volgende keer bij kortingen zal ik zeggen altijd ff nachecken en voor de zekerheid de bon bewaren. Kan je weer wat geld schelen. Heb je het bedrag gepind? Soms nemen ze ook voldoende met een bankafschrift. Ik zal ze toch even bellen.

12. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Heb wel gepind idd.
    Misschien dat het op die manier nog lukt.

13. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ontvang die aanbiedingen nooit, heb ik zojuist maar es aangeklikt, maar kan nu niet meer de aanbieding aanvinken en activeren. Maar ik kan toch gewoon de pakken halen met mijn pasje denken jullie?

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Sneeuw, dan krijg je normaal geen korting maar deze keer hadden zij het geactiveerd voor iedereen vanwege een technische storing. Als je nu inlogt op kruidvat.nl kun je zien of deze aanbieding is geactiveerd op je kaart of dat hij inmiddels verlopen is.

15. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er staat niets onder mijn geactiveerde aanbiedingen, dan krijg ik ze niet zeker?

16. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Heb ze ook alvast gehaald. Ik mocht drie pakken met de korting halen zei de medewerkster. Dus drie pakken voor zestien euro. Lekker :)

17. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    sneeuw, ik weet niet hoe dat kan. Ik heb net ingelogd op de kruidvat website en bij mij staat die er nog wel op. De aanbieding geldt tot as vrijdag 29 juni.

Anders vraag je het even in de winkel.

18. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga ik zeker doen, want donderdag moet ik er toch even heen

19. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Dat verklaart het zeker bij mij waarom ik geen korting kreeg op alle 4 de pakken terwijl mijn moeder daarna wel een pak met de korting had op mijn kaart precies nadat ik had afgerekend. Als ze dat nou ff hadden gezegd:s

20. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukt, niet geactiveerd en toch 3 pakken meegekregen voor de helft van de prijs, super.

Deel Deze Pagina