Ik heb volgens mij dezelfde reactie gehad, ik had alleen nog niet besteld en uit die mail maak ik op dat ze denken dat ik wel heb besteld maar goed. Ga nu bestellen en dan met acceptgiro! Dacht dat dat niet meer kon....
Ondertussen is de site aangepast, jammer dat ze geen maat 3 hebben. Vorige jaar kon je die ook met 50% korting bestellen op wehkamp. Hopelijk op en binnenkort weer op voorraad
Net besteld! Verzendkosten komen er nu niet bij, maar anders kun je na je bestelling mailen en dan worden ze eraf gehaald. Bedankt voor de tip!
Dames, wat is nu voordeliger?ik wil 2 pakken mt1 en 2 pakken mt2 erbij hebben. Ik heb gezien dat er in die van 11euro by mt 1 100stuks zitten en bij mt 2, 90stuks. en by het maandpakket wat 49euro kost heb je van mt1 112 luiers en van mt 2, 116 luiers en 6 pakjes sensetive billendoekjes. En 1 zo'n doosje met doekjes. Wat is nu voordeliger?
5500 gram nu, maat 2 gaat nog net (zitten wel strak bij het verschonen, plast en poept nogal veel) maar m'n voorraad was op van 2 en ben van de week dus naar 3 gegaan. Was bang dat als ik nu 2 pakken zou kopen dat ik ze misschien niet opkrijg maar ik zou het nog kunnen doen nu vandaag bleek op het cb dat ze geen pond per week meer groeit zoals eerst.
Heb pampers besteld. Mt 2 was al niet meer op voorraad! Word vlgnde week geleverd. Mt 1 en de billendoekjes waren nog wel op voorraad.