Ik wilde voor de aanbieding gaan bij de hoogvliet en ik denk maat 2 kan ik het beste alvast inslaan. Ja...er zijn gele new born maat 2 en de groene baby dry maat 2. Welke moest ik nou kopen? Ik dacht ik haal maat 2...en nu zijn er twee verschillende soorten. Dat wist ik niet. Ik ben naar de etos gegaan en heb daar 3 pakken new born gehaald dat terwijl ik bij de hoogvliet 4 pakken baby dry heb gehaald. Heb ik hier nou goed aan gedaan? Ik snap er de ballen van. T zou toch wel opkomen lijkt mij? 3-6 kg hoe oud zijn baby's dan? Ik heb wel al 3 pakken new baby newborn. Dus die kleine pakken in huis staan.
New Born: heeft honingraat structuur voor o.a dunne poep Baby Dry: vangt veel plas op Inderdaad allebei in maat 2 Baby dry lekte bij Tygo heel veel door omdat hij hele dunne BV-poep heeft... New Baby niet dus ik kies nu voor deze
Ik ben nu bezig met mijn laatste pak pamper new born maat 2. Daarna ga ik over op baby dry. Valerie plast best veel, en ik ben bang dat als ik nog veel langer de new born gebruik, dat ze een keer gaat doorlekken
handig topic; ik stond me gister exact hetzelfde af te vragen in de winkel. ik geloof dat ik de newbaby heb meegenomen, maat 2. ik had 1 pak maat 1 daarvan uit de prénatal-doos gekregen. fijn dat er ervaren mama's zijn die het verschil duidelijk uitleggen!
nouja ik heb genoeg nu. Hahaaa en anders staat het hier op de site bij te koop ofzo Zeker heel erg bedankt., Want bij de hoogvliet konden ze me echt niet verder helpen.
ja, de groene is dus speciaal voor plas en voor "nachts" en de gele voor dunne ontlasting die ze in het begin hebben.. wij zijn nu sinds Jamal 2 maanden oud is over naar baby dry (groen) omdat ze gewoon veel goedkoper zijn... want er zitten er veeeeeeeel meer in een pak voor dezelfde prijs
ik werk bij de hoogvliet, ik zat er ook al aan te denken wat te kopen maar ik heb ook geen id welke ik moet nemen, je krijgt wel hardstikke veel korting en op gaat het toch wel
New baby is vooral fijn als je borstvoeding gaat geven, is voor dunne poep. Babydry juist voor de flesvoeding.