Welke buggy's hebben jullie en wat vinden jullie ervan? Wil een lichtere buggy kopen en twijfel nog. De Quiny Zapp vind ik stoer maar nadeel dat je niet kan liggen. En de anderen vind ik ook weer erg leuk. Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar de Mutsy spider maar twijfel nog Wil weten wat de voor en nadelen zijn Liefs veronique,
Wij hebben de MacLaren nu 2,5 jaar in gebruik. Ik kan geen nadelen ontdekken! Super fijne wagen. Hij kan makkelijk in de buggydrager op de fiets, rijdt (zelfs na 2,5 jaar) heel soepel, makkelijk in te klappen en te openen, rugleuning is te verstellen (als je kindje slaapt merkt hij er niks van), best een ruime boodschappenmand....
Hier de MacLaren Quest. Er fijne buggy, die we al 1,5 gebruiken. Wilde qua model ook de Zapp hebben, maar wat jij al noemde die kan niet plat. Wij zijn dus voor de MacLaren gegaan en totaal geen spijt gehad.
Wij hebben ook een mac laren sinds kort, het is een hele fijne buggy. Het enige nadeel vind ik is dat hij iets te laag is met de handgrepen, of het moet iets verhoogd kunnen worden wat ik nog niet gezien heb.
Ik heb Safety 1st. staat niet in het rijtje.. Ideale buggy, lekker licht, makkelijk in te klappen, past in een kleinere auto, maar toch zijn de duwstangen wat hoger ( voor de wat langere personen).
Ik wilde eerst ook gaan voor de Zapp vind model erg mooi maar helaas vind de functie van de buggy voor de kleine toch echt wel belangrijker Ik zie hier ook heel veel mensen met de Mclaren rond lopen. Ben nog aan twijfelen tussen de Mclaren of de Mutsy Spider
Hier idem.. Ben er zo blij mee.. klein en makkelijk inklapbaar.. En de rugleuning is verstelbaar.. Super handig.. En het is een stoere wagen!
Ik heb een MacLaren Quest en ben er heel blij mee! Makkelijk voor op de fiets en in de auto en rijd lekker. ik ben best klein (1.55) en heb met de handgrepen geen moeite. het enige nadeel wat ik eraan nder vind is: Als ik mijn tas aan de hengsels heb hangen en ik haal mijn zoontje eruit kiept de buggy soms om.
Misschien stel ik nu een domme vraag maar: waarom een buggy? Je hebt toch een wandelwageninzet bij de kinderwagen? Ik geloof dat ze daar wel in kunnen tot ze gewoon met je meelopen... Moet ik dan werkelijk ook nog eens een keer een buggy gaan kopen?
Ga je nooit eens op de fiets weg, bijvoorbeeld naar de stad of een winkelcentrum? ,want daar kan je je gewone kinderwagen niet op meenemen en dan zou je je kindje constant vast moeten houden
Bij mij is het igg daarom te doen Ik ga best vaak met hem fietsen en dan kan ik hem in winkels niet de hele tijd op de arm houden enzo. Maar als jij dat nooit doet heb je idd volgens mij ook geen buggy nodig.
Bij mij is hij voor op de fiets en voor in de auto maar ik gebruik de gewone wandelwagen niet meer (die klapte groot in en paste niet in de auto bijna!)