Pampers newborn halve prijs

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by YYZHU, Sep 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxane1986

Roxane1986 Actief lid

Oct 10, 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL

Dankjewel Joosv. Nee, ze hebben nog geen schatting (ben nu pas 27wkn). Ik ga je advies opvolgen! Nu maar hopen dat ze er genoeg hebben :D

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hier maar 1 week maat 1 gebruikt maat 2 kan prima bij kindjes van 3000+ gram. Hier was hij overgens na een week 3830

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Zo we hebben weer flink wat pakken ingeslagen ;) was echt een gekkenhuis pfff ben blij dat ik er 9 uur stond.

4. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Heb de laatste 2 pakken nummer 2 kunnen pakken, en heb 1 pak nummer 1 (heb al 2 pakken nr 1 hier liggen thuis)
    Verder was er alleen nog maar nummer 1, en dat was alles nog.
    Was er om 10.00 ofzo...

En ze verwachten ze niet meer te krijgen voor morgen.

Snap wel dat het op=op is, maar vind het wel raar dat ze dan 2 dagen zo'n actie houden terwijl er nu hier al niks meer is eigenlijk.

5. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Echt te belachelijk, stond om 9.45 voor de deur met mijn 2 kindjes en gewoon alles was al weg!! Er komen ook geen nieuwe meer binnen volgens de verkoopster... Lekkere 2 daagse actie is dat....

6. YYZHU

YYZHU Bekend lid

Jun 19, 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt heel erg. Bij ons in Almere, waren nummers 1 en 2 nog op voorraad. Maat 3 was om vijf over 9 al uitverkocht.

7. azucena

azucena Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,366
    1
    36
    Hier zijn de nummer 3 luiers niet eens binnen gekomen.. Ik extra vroeg door de regen naar de etos gefietst, gewoon niks! Nummer 1 en 2 waren er nog wel genoeg, maar helemaal geen nummer 3. Lekker dan.

Ze zeiden dat het niet genoeg is verspreid vanuit het hoofdkantoor. Belachelijk, al zeg ik het zelf. Zo'n actie is al ruim van te voren bekend bij het hoofdkantoor, zorg dan dat je genoeg inslaat en verspreid naar alle winkels.. Anders gewoon niet zulke acties houden.

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmm, ik wilde zo ff gaan maar dat is dus niet echt aan te raden?

Wat een onzin dat het niet goed is verspreid! Ze weten toch al vanaf dat folder uitkomt dat er een actie komt, en op zo'n hoofdkantoor nog wel weken eerder.... Misschien klagen op hun FB voor de meiden die niks te pakken hebben kunnen krijgen? Weet dat ze toen bij de actie van de Zwitsal-doekjes daardoor ook overstag zijn gegaan...

9. YYZHU

YYZHU Bekend lid

Jun 19, 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan je nummers 1 en 2 nog wel krijgen. Alleen drie was zo weinig op voorraad. De medewerker zei dat er achter een container was met voorraad, alleen daar kon ze niet bij :cool:

10. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar ik was, was om half 12 nog genoeg! Alleen 3 niet veel nee.

11. joosv

joosv Actief lid

Feb 9, 2012
    236
    0
    0
    NULL
    Betuwe
    Ik was er om 10 uur en hier hadden ze nog veel, van alle maatjes nog genoeg.

12. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    Hier ook weinig voorraad denk ik. Ik was er om 9 uur en ik heb vier pakken maat 3 kunnen bemachtigen, maar als dat wat er lag alles was, dan is dat bedroevend weinig...

13. kili

kili Niet meer actief

Hier wisselend, 1 filiaal oh ja, de actie, moesten nog luiers vd zolder halen en nog luiers uit de schuur. Maar daar kon ze nog niet bij. Nr 3 hadden ze niet in dit filiaal, 1 groter filiaal, daar nog genoeg.....

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Sja - als je natuurlijk met je hele familie komt, en direct 12 pakken meegraait ... dan gaat het natuurlijk erg hard.

Hier vanochtend geweest, 2 pakken maat 1 en 2 pakken maat 2. Maar er stonden ook hele familie's hun auto vol te laden hoor ... en daar kan je gewoon niet tegenaan plannen.

Hier stond een stapel bij de ingang, en om half 10 was er al een groot deel weg, en 1 grote rotzooi, want mensen worden erg vreemd als ze een aanbieding willen hebben ...

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha echt? Wow!

Maar als je bijv een tweeling verwacht, geef ik die mensen groot gelijk.

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier ook was een vrouw met haar vader en moeder en ze rekende alle drie vier pakken af daarna ging de vrouw naar buiten met 12 pakken en gingen dochter en vader weer 8 pakken halen.
    De verkoopster zei al dat het niet netjes was tegenover een ander, toen zei ze dan hadden die maar optijd hier moeten zijn.
    En ze zei ik ben net buitengeweest ben gewoon weer een nieuwe klant. Dus die gingen met 20 pakken naar huis.

17. YYZHU

YYZHU Bekend lid

Jun 19, 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$:$ idd niet netjes. Trekpleister heeft deze week ook leuke aanbeiding: 3 pakken voor 20 euro.

18. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
    Jemig...beetje asociaal gedrag vind ik hoor, zo'n regel van max. aantal pakken per klant is er niet voor niets. Ik greep hier dus ook mis. Hopelijk morgen in het dorp verderop nog iets te krijgen..

19. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Via de FB site van Etos gehoord net dat je een tegoedbon moet kunnen krijgen als ze ze niet meer hebben, zodat je ze later alsnog kan halen!

Wel jammer dat ze dat niet gezegd hebben vanmorgen, maar volgens FB zijn die instructies pas later naar de winkels doorgegeven....
    Geloof ik niet, maar goed, je moet dus een tegoedbon kunnen krijgen!

20. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Klopt!! Ik heb etos een mail gestuurd nav mijn bezoekje vanochtend, in de mail stond idd dat ik een tegoedbon kon halen en dat ga ik vanavond doen. Goeie tip voor diegene die morgen nog gaan en lege schappen aantreffen!

Share This Page