wanneer gaan baby's gericht naar je kijken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door els1, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Vroeg me af wanneer baby's gericht gaan kijken. Mijn zoontje is vandaag precies 6 weken oud, maar hij kijkt nog niet echt naar me, eerder naar mijn haar en langs me heen...heb wel al een glimlach gezien maar niet naar mij, naar een poster.

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Hier volgens mij met 8 weken. Maar ze heeft ook ongelooflijk veel liggen krijsen in bed, was zichtbaar ontevreden door maagzuur en krampjes en heeft dus weinig gekeken. Toen dat uit de wereld was, begon ze uiteraard wat vrolijker en nieuwsgieriger te worden.

3. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Soms lees je dat baby's al kijken met 2 weken, lijkt me sterk maar goed. Ben heel benieuwd...

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier dus wel met 2 weken! Tijdens het voeden dat ze mij recht in de ogen aankeek.

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier ook met 2 weken. Ze is heel gericht op mijn gezicht en zoekt echt contact. Haar eerste lach was ook met 1,5 week. Geloof het of niet. Heb 2 oudere kinderen en die waren niet zo vlug, dus weet wel waar ik het over heb. Ze maakt ook al echt contact met haar broers en kletst al een beetje

6. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Wow, dat is wel te gek...nee hier nog niet hoor hij kijkt meer naar mijn haar, heel soms naar mijn ogen, maar houdt dat niet lang vast.....ik weet het niet meer precies bij mijn dochter, maar de eerste glimlach was met 5 weken.

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Mijn oudste lachte met 6,5 week naar mij en mijn jongste met 4 weken naar een knuffel. Vooral mijn jongste was laat met contact maken maar dat was een huilbaby

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

dit komt omdat ze vooral contrasten zien, je hebt waarschijnlijk donkerder haar? dan kijken ze vaak naar de haargrens, lichte huidskleur, donker haar.

het gaat nu stilaan bij je beginnen hoor, kan elk moment gebeuren

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hier ook vroeg met eeb week of 2.
    Nu houd ze ook alles en iedereen in de gaten

10. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Ja klopt ik heb donker haar en bruine ogen..hij kijkt soms wel even maar kijkt heel snel weer langs me heen..of naar iets anders.. Glimlachen doet hij wel maar naar objecten..niet naar mij...

11. Dorus01

Dorus01 Lid

25 mrt 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanaf drie weken maar echt steeds meer gericht naar mensen kijken met 6 weken.

12. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    maar blijven jullie kinderen dan ook lang naar je kijken. Mijn zoontje kijkt wel even naar me, maar kijkt heel snel weer weg, hij volgt me ook wel, maar kijkt dan naar mijn haar of iets anders..

13. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier kan ze me echt wel tijdje aankijken ja. Ook haar broers. Vreemden dan weer niet, kijkt ze wel even maar dab kijkt ze weer weg. Als ze bij iemand anders ligt en ik ga ernaast zitten dan zoekt ze me ook gericht en gaat me dan weer de hele tijd aankijken

Deel Deze Pagina