Vorige weekend waren de pampers (oude verpakkingen) al leuk geprijsd voor 10 ! Maar nou liep ik v/d langs de etos en daar waren ze nu afgeprijsd naar 7,50. Het zijn weleens waar wel restanten die hier nog lagen, voornamelijk maatje 2,3 en 3+ .
Hier alleen maar maat 5 of 3, dus broekjes van maat 5 gekocht. Was een tientje per stuk, vreemd dat het nog verschilt per vestiging. Helaas namen ze geen lihl-bon erbij aan. Die kan ik dan nog ergens anders gebruiken
HI meiden, hier ook niets bij de etos in de aanbieding (behalve drie voor 30 euro). wat zijn de verpakkingshoeveelheden van de oude verpakking? Ik zie wel bijvoorbeeld pakken nr 2 (is 50 stuks) en er staat dat het 58 stuks gaan worden, maar .... die oude zijn gewoon nog voor 11,99.
Vreemd! Dan zit er echt nog veel verschil per filiaal.. Hier in het filiaal stond zo'n goederen kar buiten met enkele restanten , misschien is dit een franchise filiaal , want een maand geleden waren de active fits ook al 7,50 ...
Net 10 pakken simplydry gekocht voor 5 E per pak. En nog zegelkaarten in kunnen leveren. Weer een voorraad in de kast : )