Ik zag op FB een onderwerp voorbij komen over gekke slaaphoudingen van kindjes. Wat een geweldige foto's zaten daar bij zeg!! Ik ben meteen op ZP ook zoiets gaan zoeken maar kon er niks over vinden. Dus.....willen jullie hier je foto delen van je baby, dreumes, peuter, kleuter, tiener (of misschien wel partner ) in een gekke slaaphouding? Lijkt me erg leuk! Ik ga zelf iig meteen zoeken of ik een leuke foto heb
Zo, gevonden. Ik heb leukere gezien van andere kindjes dus ik hoop dat anderen wat toe willen/kunnen voegen.
leuk!! heb er geen foto van maar wel een filmpje die ik hier helaas niet kan plaatsen ... zoontje sliep zittend in zijn bedje haha
Plaatje is bijna 2 jaar oud, maar blijf het grappig vinden. Hij heeft een aantal weken met de handjes omhoog geslapen.
! Dat heeft die van mij ook gedaan! Nu ligt hij op zijn zij te slapen en het bovenste armpje "hangt" recht vooruit @MSI: dit vind ik echt één van de leukste dingen aan baby's en kleine kinderen
Leuk topic dit. Even wat foto's opgezocht van de favo slaaphouding bij onze meiden. De oudste slaapt nu nog met hetzelfde doekje en die ligt nog steeds in de buurt of bovenop haar gezicht.
De jongste ligt altijd zo in haar bed. Deze foto is vorige zomer genomen maar ook in de winter ligt ze niet graag onder haar dekbedje.
@Tamio,zo'n foto heb ik ook op mijn telefoon staan. Dacht wat is ze toch stil onder het eten. Was ze in slaap gevallen boven haar aardappels Kwam ook nog deze foto tegen van de jongste. Ze vertikte het om naar bed te gaan smiddags dus ik was wat aan het aanrommelen in huis toen het ook ineens verdacht stil werd. Ga ik kijken zit ze zo voor tv:
ik heb er ook 1 waren aan het verhuizen dus hadden hem voor de tv gezet , oudste dochter zat bij oma zoon had net boterhammetjes gegeten zen stoel leeggemaakt , manlief was in de keuken in was jongste eten aan het geven keek op en zag dit