Ik heb ze ook.. ik heb de gewone pampers liggen en de budget pampers. Ik vind em prima, niks mis mee... Maar hij zit wel snel vol vind ik.. Ik heb het nog niet aangedurfd om hem als nachtluier om te doen.. Daar gebruik ik de oude vertrouwde wel gewoon voor. PS.. Wie wilde er nou een proefpakketje? stuur me maar een pbtje dan...
Ik gebruik ze al vanaf de geboorte van mijn zoontje. Neem ze mee uit Belgie waar ze 8,99 zijn voor 60 pampers. Wist niet dat ze ook al in Nederland te verkrijgen zijn!! Zitten ze hier ook in een oranje verpakking? Ik vind ze trouwens super en heb al heel wat luiers uitgeprobeerd!
heb trouwens nog even gekeken bij de c1000,maat 4+ zijn 41 stuks voor 11,50..........errug duur vergis ik mijn nu,of zijn deze nu nog duurder dan de baby dry een half jaar geleden? hou het wel bij kruidvat iets van 75 luiers voor 13.00,of de aldi,ook dun en goed.
vandaag bij de jumbo gekeken. Maat 3 is 9,49 en er zitten er 52 in een pak. De gewone baby dry zijn daar trouwens 10,49. Iets goedkoper dus als ergens anders.
Ik heb gister kortingscouponnen met de post gekregen van de etos. Daar zit ook 5 euro korting bij voor de simply dry. Ga het morgen halen, ben benieuwd!
wij gebruiken de simply dry altijd overdag! erg fijn zijn ze, en goedkoop. S nachts voldoen ze niet, dan hebben we echt de baby dry nodig. Als je kijkt in de luier zie je dat de groene absorbeer strook in de simply dry veel kleiner is dan in de baby dry
Ik kreeg afgelopen vrijdag ook kortingsbonnen toegestuurd van Etos en daar zat ook een bon bij voor korting op een pak simply dry. Ik heb vandaag gelijk een pak opgehaald. Die ga ik deze week uitproberen bij mijn dochter.
ik heb ook 2 pakken gekocht met bonnen,vind ze erg soepel gebruik ze ook overdag,maar heb er geen 10euro per pak voor over. dan zijn die van de aldi net zo fijn