Hier ook geen pampers fan. Heb normaal altijd Huggies, nu toevallig bij kruidvat pampers in de aanbieding gekocht maar alles behalve gelukkig ermee. Moet echt vaker verschonen.
heb contact opgenomen met Pampers.. werd erg vriendelijk te woord gestaan. Het was zeker niet bedoeling dat de luiers zo nat werden en ze dachten dat het een productiefout was ( heb 2 verschillende productiecodes). De codes zijn doorgegeven en de pampers worden vergoedt. Dat is pas service moet ik zeggen Morgen maar rap naar kruidvat voor die luiers
Dan heb ik waarschijnlijk elke keer nog pampers met productiefouten gehad( 3x in de actie 3 halen 2 betalen pampers gehaald) en elke keer binnen een paar uur zeikenat! Wel super dat je zo gehoord bent goede klantenservice!
Ik gebruik de pampers voor overdag, zijn wat dunner en zitten wat prettiger op de fiets en in de wagen etc. Voor de nacht gewoon de Kruidvat luier aan, die lekt niet door, pampers voor de nacht hier wel...
Hier is pampers de enige luier die niet doorlekt. En mijn zoontje drinkt en plast heel erg veel op een dag. Mijn ervaring met bijvoorbeeld de Etos en Kruidvatluier is dat het bij mijn zoontje lijkt alsof ie niet doorweekt is omdat die elastieken aan de zijkant zo stug zijn (staan helemaal in zijn beentjes bij de ruimste maat voor zijn gewicht) maar dat ie aan de binnenkant kleddernat is. Hij vindt het een irritant gevoel en staat dan altijd te graaien naar de luier, dan moet ie af. Bij pampers heeft ie dat niet en blijft zijn zaakje ook het droogst.
Ik vond de Pampers bijzonder slecht, en die dry-nights werken al helemaal niet. Aldi en Lidl houden het wel met gemak minstens 12 uur.
Hier ook pampers en ze bevallen hier ontzettend goed. Had een pak etos luiers gekregen van iemand maar die vind ik echt waardeloos. Als hij geplast heeft voelt het aan als of er een baksteen in zijn luier ligt! Net dus weer drie pakken pampers ingeslagen bij Kruidvat!
Pampers lekken hier altijd door. Ontlasting of urine, het maakt niet uit. Zelfs met die acties begin ik er niet meer aan. Ik heb trouwens heel veel luiers geprobeerd en het was bij allemaal toch niet helemaal wat ik zocht. Totdat mijn schoonmoeder (die kwaliteit verkiest wat de prijs ook is) mij aldi-luiers aanraadde. Ik durfde er niet aan, want zo goedkoop kon niet goed zijn. Het tegendeel is waar. Ze zijn geweldig en ik stap nu ook niet meer over. Ze zijn dun, absorberen goed en houden ontlasting tegen als de beste. Mijn zoontje is misschien nog maar 1 of 2 keer doorgelekt. Ik vind ze ook veel flexibeler. Het lijkt mij ook dat ze lekker zitten bij mijn zoontje. Ook zijn ze absoluut niet duur. Ik gebruik maatje 5 en dat is voor 70 luiers 11.99. Zo duur zijn alle andere pakken ook. Maatje 3 bevat 90 luiers!!! Ik raad iedereen aan om het echt te proberen. Niet alleen om de prijs, ze zijn ook gewoon goed.
Ook ik ben tevreden met pampers, gebruik eigenlijk altijd die baby dry. Heb in het begin ook kruidvat eigen merk gebruikt, maar vond ze niet fijn. Zo dik en stug, daarna vlug weer overgestapt op pampers. Heb ook weleens acive fit gebruikt, die van de action, die in de aanbieding waren. Daar was ik ook tevreden mee. En met pampers blijft mijn zoontje wel droog, de hele nacht. Geen lekkages.
Echt apart hoor, die verschillende ervaringen. Hier grote pampers fan. Begonnen met kruidvat luiers, maar deze geven met flinke poepluiers altijd problemen, met name rond de beentjes sluiten ze slecht aan.
Het is zo persoonlijk. Wij vonden kruidvat eigen merk niet fijn net als huggies niet. Nu hebben we pampers en die bevallen eigenlijk wel. En kwa prijs vind ik het niet zoveel schelen als de kruidvat. Weet niet hoeveel het scheelt met lidl of aldi luiers en of die fijn zijn.
Hier gebruiken we met veel plezier pampers Maar mijn zoontje heeft geen enorme plasluiers eigenlijk. Kruidvatluiers gebruiken ze op het kdv en die zijn ook wel oke, maar zo stug... Dan vind ik pampers toch fijner.
Hier net andersom, ik had altijd al pampers en mijn man kwam opeens een keer met kruidvatluiers terug. Heb er hooguit 5 gebruikt, hele natte billen en vond ze erg stug en 'papierachtig' en stijf aanvoelen. Dus snel weer terug naar pampers en een vriendin van me die net is bevallen en zweert bij de kruidvatluiers heb ik het hele pak gegeven.
Hier heel tevreden over pampers, anders had ik toch een probleem onze kleine man kan tegen erg weinig luiers. Hij blijft goed droog, ook de nachten, nooit natte billen ook al zit de luier bomvol
De luier maten 1 en 2 had ik van kruidvat. maat 3 lekte bij Kruidvat en toen heb ik pampers gebruikt. Maat 4 weer Kruidvat. Gelukkig nu geen luiers meer. Het kan dus ook aan de maat van je kindje liggen of een luier fijn zit. Isabella is tenger.
Hier ook een pamperfan! Vind ze lekker dun en zacht, vergeleken met bv. huggies/kruidvat. Tot nu toe hebben we twee ongelukjes gehad, maar ik vermoed dat dat lag aan de luierskills van mijn man .
Hier vanalles geprobeerd, maar geen enkele merk is zo fijn als pampers bij mijn dochter. Vooral etos vond ik verschikkelijk, nemen bijna geen vocht op en laten alle luchtjes door. Pampers kan ze nog maatje 2 aan die heeft ze overdag, maar maatje 3 past ze ook al goed in en die gebruik ik nu nog alleen snachts. Zodra het laatste pak maatje 2 op is gaat ze volledig over op 3. Zowel bij de babydry als de active fit blijft ze 12 uur lang droog. Maatje 2 redde de 12 urige nachten van haar niet.
Mee eens.. hier ook een pampers fan! Ik ben net over gestapt van new baby nr.3 naar active fit nr.3 en ik vind new baby wel fijner (zachter en absorbeert beter)..maar ja die passen niet meer...
Inderdaad net wat je gewend bent. Pampers heeft een dubbele bodem. Daar zakt de urine of ontlasting in en wordt omgezet in een gel.... voor ons! Zo kunnen wij goed voelen of het nodig is de luier te verschonen of niet. De ontlasting zakt dus een niveautje lager, tussen de beentjes en blijft zo minder aan de billetjes zitten. En tja, met urine is het nou eenmaal zo dat als de luier vol, is ie vol. Net als maandverband, een dikke prop tussen je benen absorbeert natuurlijk meer, maar ja is minder comfortabel. Een wat soepelere prop is wat comfortabeler maar moet vaker vernieuwd worden. Het is maar net wat je wenst natuurlijk