draagdoek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door josephinevh, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Naast de reiswieg wil ik ook graag de mogelijkheid hebben om mijn kindje te dragen. Lekker makkelijk straks als het mooi weer is en heb ik lekker mijn handen vrij... Ik weet alleen totaal niet waar ik moet beginnen. Ik zie mezelf eigenlijk ook niet echt knopen, maar aan de andere kant vind ik dat het mooist. Waar moet ik beginnen? Wie heeft er een advies? Moet ik wachten totdat die kleine er is en dan naar Babypark om van alles te proberen? Lijkt me voor mn baby ook niet fijn?

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Op fb is een informatieve groep: draagpraat.
    Via daar kun je eventueel ook een draagconsulente vinden
    Zij kan je van alles laten proberen en eventueel lenen. Dan kun je ontdekken wat bij je past voordat je iets aanschaft.
    Zij weten ook alles van ergonomisch dragen, zoals bijv niet het geval is met een baby Björn.
    Ik heb zelf een doek, maar wellicht heb jij liever een mei tai of ergonomische drager. Er is zoveel mogelijk!
    Ik zelf houd het even bij mijn geweven doek en wellicht komt er nog een mei tai.
    Succes met je zoektocht!
    Ik zou het consult dan nu al doen, soms kun je van de consulente ook wat lenen om te proberen. Het is wel het leukst als je zsm na de geboorte kunt dragen :)

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knopen is makkelijker dan je denkt hoor! Als je dat het mooist vindt, gewoon ervoor gaan! :)

Deel Deze Pagina