eeltachtig iets op duim?????????????????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mnonc, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hee meiden,
    Okee het klinkt gek... maar het lijkt wel alsof dochterlief eelt heeft op dr duim!
    De duim waar ze mee duimt.
    Het is ruw, dikkig, beetje gelig, hard.
    Mn moeder zei misschien ontstoken wondje, maar ze heeft daar geen wondje gehad.

Iemand die dit herkent (bij duimers?) ??

Liefs

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is idd eelt. Door het duimen ;) Duimpje 'schuurt' langs de kaak en tandjes, en dat is natuurlijk best hard, dus dan krijg je eelt. Ik heb zelf tot mijn zesde geduimd en had toennook echt een flinke eelt-plek op m'n duim, gaat na het stoppen gewoon helemaal weg.

3. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ahh okee, dankjewel!
    Ik was zelf ook een duimer -eenhelelange-, maar heb t volgens mij nooit bij mezelf gezien, vond alleen altijd dat een duim smaller was dan de ander haha :D

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    jup inderdaad door het duimen! en doordat het iedere keer week word geneest het heel lastig!

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Mijn dochtertje is ook een duimer en heeft dat inderdaad ook. Bij haar begon er daarnaast ook een paar weken geleden echt een gat te komen in dr nagel. Dr duim was continu rood dus ik heb bite exx gehaald. Vond het eerst super sneu voor haar maar het idee van een ontstoken duim vond ik nog zieliger.
    Ze duimt nu nog sporadisch en dr duim begint er weer wat normaler uit te zien.

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Yep, mijn oudste had dat ook. Gaat inderdaad vanzelf weg als ze stoppen. Haha mijn jongste heeft het (nog) niet. Maar daar kunnen we op wachten;)!

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Hier ook een eelt duimpje...
    En soms zitten er velletje aan en die peutert ze er dan af...;)

Ziet er wel raar uit maar ze is nog te klein om te begrijpen dat ze beter niet teveel kan duimen...tja nog even geduld:)

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113

ieewwlwlll baahhh bite exx:$:x
    dat deden mn ouders vroeger bij mij ook!! zoooo vies!!:x
    ik geef mn zoon nog een jaar of wat om te duimen en dan halen wij het ook in huis vrees ik!! zn tanden staan nu al scheef van het duimen!:$

Deel Deze Pagina