Afgelopen maandag heeft mijn zoontje zijn eerste prikjes gehad. Wat later dan normaal maar dat is weer een ander verhaal. De dag van de prikjes kreeg hij wat koorts, en zijn beentjes waren dik en vurig. Allemaal heel normaal, hoort er bij. Op dinsdag kreeg hij last van diarree, en woensdag nog erger. Gister dacht ik dat het beter ging maar helaas. Zodra hij halverwege de fles is knalt het door de luier heen. Gek genoeg poept hij alleen tijdens de fles. Het is wel echt heel dun en stinkt enorm. Nu lees ik tegenstrijdige verhalen, hoort dit nou wel of niet bij de prikjes? Hij is verder heel vrolijk, drinkt zijn flessen goed, en zit echt prima in zijn velletje. Maar duurt nu wel beetje lang, zit te twijfelen of ik nou weer met hem naar de dokter moet gaan. ( zijn we al veel te veel geweest).
Bel anders even naar het cb en vraag hoe lang je die diarree aan mag/moet kijken voor je actie moet ondernemen. Of bel de huisarts, die kan je dat ook wel telefonisch aangeven. Ik zou me nuet meteen zorgen maken, aangezien hij er kennelijk geen last van heeft, maar informeren bij professionals kan natuurlijk nooit kwaad.