pampers vs kruitvatluiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama2011, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelthee

appelthee Niet meer actief

hoi hoi,

hier ook eerst een pampers fan !! maar sinds een 3 maanden een mega kruitvat fan...

onze kinderen waren bij pampers gemiddeld 4x per week nat smorgen en dit hebben we bij de kruitvat nog niet ( afklopppen gehad ) ....
    zelfs niet met de tandjes poep.

ook vind ik nu dat er ALWEER minder pamper luiers in zitten de kruitvat luiers nog beter hahah .......
    en zoals iemand het al vioor mij zei het is ook nog leuker voor de portomennee ...
    ik vind het echt belachelijk nu er weer een nieuwe verpakking is er weer minder luiers in zitten voor hetzelfde geld! was een paar jaar geleden ook al zo ....

dus voor mij KRUITVAT :D

2. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Aldi luiers, echt super dingen! Gebruikte daarvoor kruitvat, maar vind die van de Aldi nog beter

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

voor mij nooit kruitvatluiers meer.
    Ik heb 3x geprobeerd.
    2x bij de oudste en 2x zat hij helemaal onder de poep.
    Bij de jongste kreeg ik weer een pakketje en weer zat de jongste onder.
    Misscien is het de bouw van de jongens, lang en smal.
    mijn vriendin is groot fan en vind ze erg fijn.
    ik ga voor pampers of huggies.

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier voor de nacht pampers en overdag kruidvat! Ik vind beide goed.

Aldi luiers zijn ook goed alleen kan Elize er wel tegen en Naomi niet dus wij blijven bij kruidvat en pampers

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Aldi vond ik ook wel fijn maar die zijn echt mega hoog. Vond ik zelf verschikkelijk!

6. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik heb altijd pampers gebruikt maar toen dochter overging op broekjes was ze vaak nat en lekten de luiers. Heb toen uit nieuwsgierigheid een keer kruidvat gehaald en ben dit blijven gebruiken. Ik denk dat het 'kindafhankelijk' is. En dus begin ik straks bij het nieuwe kindje ook gewoon weer met pampers.

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier ook een kruidvat-fan. Pampers babydry doen we soms voor de nacht, die houden iets meer plas vast en dan maakt de lucht ook niet zoveel uit. Overdag kan ik echt niet ruiken of ze nou gepoept heeft of niet met pampers.

Huggies hebben we ook gehad en C1000 luiers maar die bevielen niet, beide vond ik ze erg stug....

8. misa

misa Niet meer actief

Heel herkenbaar! Daarom zijn wij ook overgestapt naar kruidvat luiers. Nummer 1 en 2 waren wat stugger, maar wel prima! Heeft hij geen last van gehad!
    Nummer 3 vind ik erg fijn! Nummer 4 weer wat stugger... jammer! (gebruiken we al voor de nacht) Maar ook wel prima hoor. Ik zou het gewoon eens proberen en ervaren.
    Dat klamme aan de buitenkant hebben wij nu eigenlijk nooit meer!

9. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier een pampersfan! Eerst new baby en daarna babydry! Op t kdv hebben ze kruidvat maar Noah heeft bijna iedere week een ongelukje gehad! Thuis 1x terwijl hij bijna 7 maanden is dus doe mij maar pampers

10. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Heb zelf de kruidvatluiers 2 gebruikt, deze zijn prima. Nu ons dochtertje in 3 pas heb ik de pampers actif fit gekocht. Deze hebben wij ook voor onze oudste en bevalt goed. Alhoewel die van de kruidvat een stuk goedkoper is.....Ook de c1000 luier is erg goed.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb tot maat 3 pampers gebruikt. Nu kruitvat ik vind ze geweldig hoor. Zeker voor die prijs haha

Ik had laatst 6x80 luiers voor maar 38 euro das toch geen geld he haha

12. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik heb laatst bij de makro groot ingekocht, omgerekend dat we ruim 5 euro voor een pak kwijt waren, dacht 5,40.
    We wonen er best ver vanaf. Dus we hebben erg groot ingeslagen en achter het schot gegooid, kom wel op.
    Hebben we ook bij huggies gedaan...vond dat ook fijne luiers, maar moet zeggen dat ik pampers net wat fijner vind.
    Ander voordeel vind ik, je hoeft nooit meer achter luiers en de acties aan. (met 16 dozen kunnen we even vooruit he)

13. emmie

emmie Niet meer actief

hier ook de KRUIDVAT!!! :D
    mn dochtertje heeft nu net 4 aan en mn zoontje alleen nog s'nachts 6.

14. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben vanaf de geboorte kruidvat luiers voor overdag en pampers voor de nacht.
    Nu vind ik de kruidvat luiers een stuk lekkerder en heb ook het idee dat de billen niet klam of zweterig zijn. Dit is wel eens als ze uit de nacht komt. Zit er dus hard over na te denken om voor de nacht ook over te gaan naar kruidvat. Hier ben ik vanaf het begin super tevreden mee. Ze passen ook perfect bij haar.

15. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Kruitvat luiers en Bambino (ofzo) van de poiesz :D

16. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Mijn dochters hebben ze niet meer nodig maar ik zweer bij de kruidvatluiers.Pampers vind ik duur en nog slecht ook.

17. Sincerity

Sincerity Actief lid

14 okt 2010
    105
    0
    0
    Enschede
    Mijn dochter lekte alleen maar door met de kruitvat luiers.. sluitte volgensmij gewoon niet aan bij haar. Ook vooral de natte plekken iedere keer achter.. geen pretje.

Ze krijgt hier overdag pampers en savonds c1000 aan, ik moet zeggen dat ze sinds we op de pampers zitten nooit meer last van doorlekken.

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier kruidvat! Bij het kdv gebruiken ze pampers en daar lekt hij soms door.

Voordeel van pampers is wel dat ze tot een heel klein pakketje op te vouwen zijn na gebruik. Scheelt wel weer in de afvalzakken...

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

voor kleine baby's vind ik de kruidvqt luiers echt rotzooi! indy werd steeds wakker met een natte romper. met de pampers gaat het goed.
    bij mijn zoontje van bijna 2 werken de kruidvat luiers wel heel goed...

20. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Ik heb laatst voor het eerst kruidvatluiers gekocht voor m'n zoontje van 10 maanden. Twee keer geprobeerd, twee keer doorgelekt, terwijl dat met pampers nog nooit gebeurd is. Dus we blijven voorlopig bij pampers.

Deel Deze Pagina