welke beker is echt antilek en niet prijzig?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door petrabr, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik vind alle antilek bekers altijd zo duur.
    weet iemand waar ik goede en goedkope bekers kan kopen?

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Bij mij bevalt Nijntje heel goed (Prenatal, V&D, 6 euro).
    Wat 2x binnen 1 week kapot was is de Nuby beker. Dit vind ik dus geen aanrader!

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mepal vond ik fijn, toen ik eenmaal door had hoe je het dopje er goed op moet doen (even goed de bijsluiter lezen en precies doen hoe het er staat!). Ik heb nu de 360 graden beker. Is geen tuitbeker maar een antilek beker waar ze gewoon uit kunnen drinken. Ik vind hem ideaal, maar wel elke keer even checken of het rubbertje goed naar buiten gedrukt zit. Ik duw hem steeds even goed naar buiten, en dan issie goed antilek.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mepal is volgens mij 5/6 euro bij de Blokker (Prenatal heeft ze ook) en de 360 graden beker was 9,95 bij de babyspeciaalzaak hier.

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik zweer bij de hema.

6. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben er ook twee van mepal rosti, en ook ik moest even vogelen met het rubbertje, maar nu super!! Het voordeel is ook dat de beker en harde tuit heeft, want bij een zachte tuit knijpt ze er net zo lang in tot ze er iets uitkrijgt hihi :D. Maar goed, die van mepal rosti is dus super! Bij prenatal, blokker of via hun site.
    Succes met je zoektocht!

7. Storm

Storm Niet meer actief

Ik geloof niet meer in antilek. Tot nog toe alles iedere keer aan het lekken. En als het niet uit de tuit is, dan wel ergens anders bij langs. Ik snap er niks meer van. (difrax, avent, prenatal, hema + nog een gekregen weet ik het waarvan)
    Mijn zoontje drinkt dus alleen nog maar uit gewone bekers. Daarvan weet ik zeker dat ik er op moet letten dat hij netjes drinkt omdat er anders gelekt/geknoeid wordt.

8. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Sluit ik me helemaal bij aan! :)

9. Anta

Anta Actief lid

10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    die beker bij de blokker is echt antilek, een topper! (mits je van binnen alles 'sluit' met dat dingetje wat er in zit..eh dit wordt duidelijk als je de beker ziet :))

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ga even kijken bij de blokker.

ik wil graag vd antilek af maar de jongste vind het erg grappig om drinken eruit proberen te krijgen en dan niet met haar mond

11. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hier een MAM beker bij Kruidvat gekocht! Ik vond hem ideaal hij is 6 euro geloof ik!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij hebben die van prenatal eigen merk. Kost maar iets van 2 euro en is echt antilek.

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik dacht al, waar blijft ie?! :D

Ideale beker, die van de Prénatal en inderdaad nog geen €2,-
    Die stomme Avent-beker lag heel snel in de container (aangezien dat ding mij een Blackberry heeft gekost :x).

Deel Deze Pagina