Pampers New Baby - Mooi & gezond - wehkamp.nl Staat boven in de banner 2 bestellen, 1 betalen, gratis thuisbezorgd. en alles is er idd weer. Als je nog wil zou ik ze nu bestellen voordat ze op zijn
En weet je, wat je teveel hebt van maat drie kan je straks gewoon ruilen bij de etos of kruidvat voor maat 4, over 1 of 2 pakken doen ze niet zo moeilijk
o, ja en als je boven de 25 euro besteld zou je ene pot nievau gratis moeten krijgen. Hij voegt hem bij deze actie niet zelf toe maar als je de klantenservice mailt dan voegen ze hem nog toe aan je bestelling, gratis en voor niets!!
heb nu 1 en 2 besteld en de 3 gecancelled. Bedankt voor de link meiden! Dan maar afwachten of ze er wel tegenkan, want dat hoor je ook wel vaak.. dat ze er niet tegen kunnen..
Waar kan je dat vinden van die gratis pot nivea? ben wel benieuwd edit: gevonden gelijk een mail gestuurd heb toevallig zondag ook een bestelling gedaan dus eigenlijk recht op 2 potten dan
Pampers micro is voor kindjes die te vroeg geboren zijn of met een laag geboorte gewicht. Dus de kans is groot dat je kindje deze helemaal niet gaat passen. Ze zijn voor 1 - 2.5 kilo terwijl een normaal geboorte gewicht meestal tussen de 3 -3.5 kilo ligt.
Eigenlijk alle winkels wilen wel ruilen zonder bon, omdat de prijs hetzelfde is. Ik heb het nu ook met mijn dochter gehad, had nog ene paar pakken maat 3 toen ze naar 4 ging en zonder moeite geruild bij onze DA, moet je wel effe de wehkamp sticker van het pak peuteren. hetzelfde geldt voor babyvoeding. En wat ook werkt is je man de schuld geven zeggen dat hij de verkeerde had gekocht haha Ik zou idd geen micro bestellen, dat is eigenlijk alleen voor permatuurtjes. Ik heb een pakje besteld voor de pop van mijn dochter
oh haha nou dan breng ik die terug! hihi.. kosten toch geen drol. Maargoed, ze is er nog niet dus we wachten rustig af..
hah is ook zo, en anders bwaren voor de pop voor later Maar dit is echt een goed eaanbieding, heb in 2 jaar de pampers niet zo goedkoop gezien. tja, natuurlijk heel goede klantenbinding voor nieuwe mama's
Hupakee 4 pakken besteld. Onlangs ook al goedkoop bij de etos ingeslagen dus hij kan voorlopig vooruit haha