Gratis Nivea creme Bij aanschaf voor minimaal 25,-aan mooi & gezond artikelen, zolang de voorraad strekt, ontvang je een gratis Nivea creme limited edition (150ml) Deze Nivea creme wordt automatisch toegevoegd aan het winkelmandje.
huh wat gek. Er stond van 11 euro nog wat voor 5 euro 74. 2 voor de prijs van 1. Ik zal toch wel 2 pakken krijgen voor dat geld haha
Heb ze besteld. Maar heb ook niks over die nivea gehoord. Ze zei dat vanaf morgen de actie voorbij is. Dus wie nog wil moet snel zijn.
nee voor die 5.74 krijg je maar 1 pak. Stond namelijk onder de advertentie de korting is al in de prijs berekend. En klopt ook normaal kosten die pakken 11 euro nog wat. Dus ik ben bang dat je maar 1 pak krijgt dan.
Je kunt het checken door even in te loggen en dan rechtsbovenin naar het kopje 'mijn bestellingen' te gaan. Dan kun je zien wat je geleverd gaat krijgen.... Ik denk dat je echt maar 1 pak hebt besteld. Ik heb er namelijk ook 2 besteld voor euro 5,74 per stuk.
hahaha nou dat bedacht ik me vanmiddag ook. Heb 2 pakken besteld ervan en niet gekeken naar hoeveel kilo. Dus ik zei al die gaan we niet terug sturen is voor de baby born Aangezien baby born luiers zelf 5 euro voor de 6 kosten is dit voordeliger
Nog steeds "echte" prijzen vermeld en id de rekening worden gebracht. Wat is telefoonnr. van de klantenservice? Ik zie nergens
kunt maar bellen tot 19.00 uur ik wild enog snel bestellen maar ook alleen gewone prijzen, heb even gemaild wat ik wil en hoe ik dat kan krijgen via actie... hopelijk bestellen ze het dan nog voor me
je hebt echt rechgt op gratis niveau hoor luires, ze vallen echt onder mooi en gezond - moeder en baby- luiers het staat ook bij de baby dry luiers maar niet bij de new baby, gewoon mailen als je meer hebt besteld
Heb vandaag pas de pampers doekjes gekregen die ik met de 3=2 actie besteld had.. 42 pakjes voor nog geen 38.- (incl verzendkosten) Kan weer even vooruit! Heb de luiers nog in de wacht staan van de laatste actie, maar zag dat de levertijd van 3 weken opeens naar 1 week was gegaan.
Hier vandaag de doos voor de new born van 2,73 binnen gekregen. Voor de poppen van mijn dochtertje. Alleen zat er geen pak van 14 luiers in maar een baby dry pak, maat 2 met 58 luiers in. Is ook weer mooi meegenomen voor 2,73.