hoi ooit gehoord van wonderolie dat de weeen doet op wekken, ik heb het gelezen ik ben nu 4 dagen over de uitgetelde datum heen, maar ik bang dat ik er alleen maar ontzettend van naar de wc moet. : gr wendy
mijn schoonmoeder heeft het daar ook over! En schijnt dat ze hier allebei d'r bevallingen mee heeft opgewekt... Maar ja in hoeverre het toeval is, weet natuurlijk niemand...
het schijnt dat sex hebben ook helpt en het drinken van tonic of bitterlemon ook helpt. het hart van een ananas schijnt ook te helpen
Het komt wanneer het komt, juist als je er even helemaal niet mee bezig bent, dan begint de bevalling vaak vanzelf, tenminste bij mij is het zo begonnen! Ik ben ook ananasharten gaan eten, maar echt helpen deed het niet hoor, maar erg lekker was het wel!!!
hup even je benen één voor één in de wasbak leggen zo heb ik de bevalling van mijn oudste mee opgewekt bij hem liep ik al 12 dagen over tijd en zowaar het hielp, sterkte meis met de laatste oei zware loodjes en olie tja het stimuleerd je darmen en je darmen stimuleren je baarmoeder weer maar of dit nu zo fijn is , ik durf het je niet te zeggen wel dat ik het niet aan durfde
Wat is dat eigenlijk precies? Wonderolie? Waar koop je het? Hoe ziet het eruit? Zit er een smaakje aan? Ik ken het alleen van naam en moet steeds aan duizend-en-een-nacht denken....
Mijn moeder heeft het ook bij mijn broer gebruikt.Hij zou 17 DECEMBER geboren moeten worden.Me moeder liep zwaar over tijd. Ze zou op maandag ingeleid worden de vk zei gebruik eerst maar wonderolie om te kijken of het op gang komt het weekend en me broer is op vrijdag 4 JANUARI geboren.
Ja ik wil ook waar je wonderolie koopt en van wat het is gemaakt en hoe het smaakt. Ik wist niet dat het bestond??????? Ally
Wonderolie krijg je toch bij zo'n mylene avond? ik heb dit idd wel vaker gehoord, maar lijkt me niet lekker omdat het idd de darmen stimuleert. Zo zijn er idd nog meer van die tips om het op te wekken. Mijn neef moest van de vk met zijn vrouw de mergellandroute gaan rijden (heel bobbelige weg) en idd de weeen kwamen. Een vriendin van me had sex met dr man, paar weken voor de uitgerekende datum, en de weeen begonnen en ze beviel. Dit hadden ze overigens niet bewust gedaan hoor.
Meiden neem een ding van mij aan GEBRUIK GEEN WONDEROLIE!!!!!!!!!! je word er hondsberoerd van en je loopt helemaal leeg aan alle kanten! Dus overgeven diaree en ja heel misschien ook dat de baby komt dan omdat je lichaam alles wil lozen! Het is helemaal niet leuk als je dit gaat gebruiken, de baby word er bovendien ook ziek van en kan ontlasting verliezen, dus dan komt er meconium in het vruchtwater Ik zelf heb ook annanas hartjes gegeten maar dat hielp ook niet helaas... Ewout is 6 dagen na de uitgerekende datum geboren, gewoon spontaan Met andere woorden heb GEDULD!!!
Gatsie nertsolie, is dat gemaakt van nerts ??? Of is dat net zoiets als babyolie (ook niet gemaakt van baby)
Ik heb ook wonderolie geslikt van mijn 2e kindje... Ik was negen dagen overtijd... 1 eetlepel wonderolie en een paar uur later was ze er... Ik ben er helemaal niet misselijk of id van geweest maar kan je wel vertellen dat als ik er aan terug denk ik wel bijna over me nek ga want het is echt zo vreselijk goor blehhh.... Het is natuurlijk wel zo dat het kindje alleen komt als het er echt klaar voor is en of de wonderolie daadwerkelijk alles in gang heeft gezet zal altijd een vraag blijven.. Als mij het nu weer gebeurd dat ik zolang overtijd ben dan slik ik het zeker weer... Je kunt het overigens gewoon bij de drogist of apotheker kopen....
wonderolie is te koop bij kruitvat! mijn vriendin heeft het tweemaal gebruikt, de eerste keer erg weinig waardoor het ook niet hielp de tweede keer, een paar dagen later, een hogere dosis en ja toen kwam de bevalling op gang! Ze heeft er wel diarree van gehad maar dat was alles! Maar geloof me, als je kindje er niet klaar voor is dan komt het niet! never nooit niet!Kan je het hele potje opzuipen maar dan nog! tja en de fabels die zouden moeten helpen... idd sex dat trekt vanalles samen! dus laat gaan! hahahaha