pampers

Discussion in 'De babyuitzet' started by wonderteam, Apr 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Maar weet je wat ik bullshit vind..
    (ik heb nog geen kleine dus gebruik ze verder niet)
    Ze zeggen dat de winkelier de prijs kan bepalen...
    Ok, dat klopt, maar als hun de inkoop prijs voor de winkel niet aanpassen is de winkel dus genoodzaakt om minder marge te pakken op hetzelfde product, wil ze de klanten tevreden houden.
    Dus het is bullshit dat ze dat zeggen.. Dan daarbij, geven hun de winkels advies-verkoopprijzen die bijna altijd gewoon aangehouden worden.
    De winkels draaien toch ook niet voor jan lul.. die moeten toch ook hun winst zien te halen?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind de mail van pampers grote onzin. De prijs niet veranderen, maar wel het aantal luiers verminderen doen ze alleen zodat je niet meteen ziet dat ze weer duurder zijn geworden! Tss oplichting vind ik dat.

En de winkeliers houden elkaar in de gaten waardoor een pak altijd overal nagenoeg het zelfde kost. Geen spectaculaire verschillen in elk geval!

Ik koop pampers alleen in de aanbieding en tot nu toe bevielen ze prima. Ik hoop niet dat dochter straks nat uit bed komt.

3. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ook ik heb zojuist Pampers een e-mail verstuurd;

Geachte heer en of mevrouw,

Na meerdere keren onze dochter nat uit bed te hebben gehaald hebben wij toch besloten om Pampers een e-mail te sturen.
    Als sinds de geboorte van onze dochter (23-05-2008) gebruiken wij Pampers en zijn er eigenlijk altijd erg tevreden over geweest.

Echter is dit sinds kort veranderd, jullie hebben de luiers aangepast waardoor jullie een 12uur droog garantie zouden kunnen geven. Nu vragen wij ons tenzeerste af waar jullie deze garantie op basseren. Het is ons namelijk sinds we de vernieuwde luiers gebruiken al 5 keer overkomen dat we onze dochter nat uit bed haalde.

Als u zelf kinderen heeft kunt u zich wel indenken hoe vervelend dit is, voor het kind want deze wordt wakker doordat het helemaal nat is terwijl het eigenlijk nog wilde slapen maar ook voor de ouders die elke ochtend weer het gehele kind+nachtkleding+bed grondig moeten schoonmaken.

Als tussen oplossing gebruiken wij nu 2 luiers 1 van haar normale maat en 1 grotere maat eroverheen om er op die manier voor te zorgen dat ze toch nog droog blijft, daarbij maken wij haar nu elke avond om 24:00uur wakker om nog even een droge luier te geven.

U begrijpt ook wel dat dit absoluut niet fijn is en helemaal niet als je bedenkt dat jullie toch die 12uur droog garanderen!?

Wij voelen ons nu dan ook genoodzaakt om over te moeten stappen naar een andere merk waarmee ze wel de nacht droog door kan brengen. Voor jullie misschien vervelend maar voor ons nog meer, als je bedenkt dat haar huidje beter op Pampers luiers reageert dan op bijvoorbeeld Huggies.

Maar per maand 30luiers extra te moeten gebruiken om haar droog de nacht door te laten komen is natuurlijk ook een prijzig grapje.

Wij zijn dan ook uiterst benieuwd naar jullie reactie hierop en naar een eventuele oplossing.

Afwachtend op een reactie verblijven wij.

Famile *****

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ben benieuwd naar de mail terug van pampers !

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    ben benieuwd naar de reactie!!

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Kan best zo zijn dat ze hun prijzen hebben moeten aanpassen en dat snap ik ook wel, maar het is inderdaad manipulatief om te kiezen voor een aantal verlaging zodat de consument in eerste instantie niets door heeft.

Ik neem trouwens aan dat als ze hun product veranderen, je de oude versie niet meer kan kopen? Of snap ik iets niet van een aantal posten hierboven?

7. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Dat begrijp je goed ;) de oude zijn helaas niet meer te koop :(

8. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @B en N; goeie mail!(mason trouwens ook!)
    Ben benieuwd naar de reactie!
    @Mason; das nou echt zo'n standaard antwoord he pfff daar heb je wat aan!

Wij hebben lang Pampers gebruikt maar zijn toen naar Huggies overgegaan en daar ook bijgebleven. Tussendoor eens een pak Pampers gehaald, maar daar kreeg ze opeens uitslag van. :rolleyes: :)

9. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Wij gebruiken altijd al pampers en nooit geen problemen, ook niet met de nieuwe luiers.
    En tja ze zijn wat duurder dan bv aldi of lild luiers maar daar heb ik absoluut geen problemen mee.

10. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Krijg net een mailjte van pampers of ik ze even terug wil bellen !? dus dat ga ik zo maar even doen, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben ;)

Hou jullie op de hoogte

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @B en N ik ben zeer benieuwd wat zij per telefoon te melden hebben..

12. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Spannend, hihi, ben benieuwd!

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    deze ga ik ff volgen

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

o en?
    ik moet ook nog bellen trouwens!

15. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Nou heb ze gesproken en ze vonden het uiterst vreemd dat dit gebeurt (tuurlijk) en dat ze het gaan onderzoeken (geloof ik ook geen snars van) nu moet ik de product code van de luier doorgeven zodat ze een vergoeding (a 1 pak luiers) kunnen storten op mijn rekening.

Ik heb ook aangegeven dat met die vergoeding mijn probleem niet opgelost is zegt ze; Ja maar is wel handig. Dus ik vraag aan dr hoezo handig?? Moet ik het 10 euro briefje in dr luier leggen en gaat ze dan niet doorlekken. Begint ze te lachen. Dus zeg ook tegen haar ik vind het niet echt bepaald grappig....toen was ze stil.

Vervolgens wilde ze de schuld geven aan mijn kind want zij zou meer plassen dan een gemiddeld kind. Yhea right.
    Dus zeg tegen dr nou ik kan je vertellen ik ben lid van het grootste zwangerschaps/baby forum in Nederland en er zijn heeeel veeeeel moeders die het zelfde ervaren dus ga me niet vertellen dat het aan mijn kind ligt.
    Haar conclussie was dat het heel vervelend was en ze er alles aan gingen doen om het te verbeteren.

Ik heb haar vast verteld dat ze de komende dagen heel veel mailtjes kunnen verwachten van moeders hier op het forum die ook hun geld terug eisen. Dus dames allemaal massaal mailen!!!!!

Echt ik vraag jullie allen te mailen, ik wil eventueel de mail wel voor jullie typen of wat dan ook maar laat Pampers maar even zien wie wij als consument zijn ;).

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    mijn medewerking heb je! ookal is mijn hummeltje nog niet geboren :p
    zal kijken wat ik kan doen

17. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Dat weet jij dat weet ik maar dat weten zij niet ;)
    Ik kan je eventueel het product nummer geven van maatje 4 zeg je dat je kindje 11 maanden is niemand die het weet :) (slecht he maar ach ze vragen er zelf om hoor!!!! moeten ze maar geen garantie geven die ze niet waar kunnen maken)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    kom maar op! ik hou er niet van als bedrijven dit soort dingen doen. oplichters zijn het!!
    nu maar hopen dat ik geen maatje 4 krijg opgestuurd van ze :p daar heb ik komende 12/13maanden nog niks aan haha!

19. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Je krijgt geen luiers opgestuurd maar geld gestort op je rekening ;)

Als ik thuis ben geef ik de product code even door aan je :)

20. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    maar gaat het niet opvallen als we allemaal dezelfde code doorgeven?
    (niet dat ik niet wil helpen- ;) )

Share This Page