pampers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Na de new born 1 ben ik overgestapt op baby dry maatje 2. Hier bevallen die prima!

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dat is idd heel verschillend, dat blijkt wel, want Thije paste na het proefpak maat 1 al in babydry maat 2. Inmiddels ben ik alweer over op babydry maat 3 (bij 2 mnd).

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Als ik het gewicht zie in je onderschrift is jou mannetje ook nu al zo zwaar als wat Tess was met 5/6 maanden ;)

4. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik gebruik zelf baby dry maatje 3! Gebruik deze ook op het kdv waar ik werk en ben er erg tevrede over!

5. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Even een vraagje.
    Pampers zijn in verhouding met andere luiers onwijs duur.
    Vinden jullie dat pampers veel langer droog blijven dan de goedkopere luiers.

Met de goedkopere luiers bedoel ik die van Kruidvat.
    Die van Etos gebruik ik.

Ben zeer benieuwd!

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Judi: Heb enkel ervaring met pampers & huggies. huggies zijn goedkoper dan pampers en die blijven hier langer droog..

7. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik ben begonnen met de new born, maar die waren algauw te klein. Onze baby heeft sinds 2 weken de nummer 3. Ik heb ook alvast nummer 4 in huis gehaald. Ik ben trouwens erg tevreden over pampers, hij blijft lekker lang droog!

8. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Bij ons met kruidvat luiers ook hele nacht droog, aldi luiers werken overdag ook prima, nog geen ervaring met deze luiers s'nachts, nog niet geprobeert.
    En deze zijn idd een stuk goedkoper.

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

bij het openen van deze topic heb ik dus nu de ervaring tussen baby dry en new born.
    Ik heb dus een pak new born over maatje 2. Wat een pokke dingen! Pauline kreeg ze al toen ze zeker 1 maand oud was. Nu weegt ze 5100 gr dus ik vraag me af hoe lang ze maat 2 past.
    Baby dry is beter en fijner.
    Iemand die in de buurt van zoetermeer woont en hem voor een paar euro wil overnemen?

Oja de kruidvat luiers vielen hier net wat goter dan new born maat 1.
    Wel handig op een pakje in huis te hebben, die van de kruidvat zijn niet zo heel erg duur namelijk.

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Als ik het gewicht zie in je onderschrift is jou mannetje ook nu al zo zwaar als wat Tess was met 5/6 maanden ;)[/quote]

hier ook een klein popje die nog steeds in maatje 3 zit. overdag draagt ze activ fit omdat ze t hele huis door stapt en kruipt en in de nacht heeft ze baby dry om haar billen.
    ik ben er heel tevreden over en je merkt idd vanzelf wel of j kindje er nog in past of niet,
    hier lekt ze altijd door als ze te klein worden en dan koop ik ook meteen een groter pak als de oude op is

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    wat ik zelf fijn vind van pampers dat ze ze soepel en rekbaar zijn. van de kruitvat vind ik echt raar dat t niet wat meegeeft. van de DA heb ik ook gebruikt vooral in t begin omdat nikita zelf te klein was voor de kleinste pampers en die rekte wel lekker mee maar die zijn zo stug in t kruis. net karton en vind dat gewoon zielig. zelf draag ikc dat ook niet als ik mijn maandelijkse periode heb. dus vandaar ook de keuze pampers.

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier sluit ik me bij aan, vind de kruidvat luiers ook erg stug.
    Tess was ook te klein voor de kleinste van pampers, die kon je zo wat over haar borst heen plakken :D

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Hier sluit ik me bij aan, vind de kruidvat luiers ook erg stug.
    Tess was ook te klein voor de kleinste van pampers, die kon je zo wat over haar borst heen plakken :D[/quote]

ja grappig he dat was hier ook t geval. ze konden niet strak genoeg.
    hoe zwaar was tess toen ze geboren werd?

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Ben ik toch niet de enige die elke keer zit te frotten met de romper enz om die luier goed te krijgen... :) En idd, de new born 1 kan bijna 2 keer om haar middel en in het kruis zit hij zowat dubbel... Aan de andere kant is Jitte pas 1 keer doorgelekt en dat was met een ENORME spuitluier.. :) Dus ik hou het nog even bij de new born... Jitte 3060 gr met kleren aan (uurtje geleden gewogen) ze was met haar geboorte 48cm en 2860 gr...

15. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Hier bevalt op het moment de active fit het beste, maar dat komt volgens mij doordat die wat groter valt dan de baby dry. Ze gaan trouwens beide tot 9 kg (de nr. 3). Maar ik heb van de laatste bonnen toch maar nr. 4 gehaald, want die 9 kg halen we vast niet, ook niet met active fit.

16. Maite

Maite Lid

10 apr 2008
    79
    0
    0
    Consulent schuldregeling en budgetbeheer
    Amersfoort
    Vanaf maatje 2 ben ik Baby Dry gaan gebruiken en moet zeggen dat dit mij erg goed bevalt. Ik heb van maat 3 dan ook geen andere luiers meer geprobeerd. Never change a winning team, toch? ;)

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    sinds een week hier pampers baby dry maat 3 :) bevalt super

18. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    van maat 1 kun je best wel een aantal pakken inslaan hoor!
    want je verschoont zo'n pasgeboren kleintje min 7 x per dag en dan ben je in 3 dagen doorheen

Deel Deze Pagina