Ik kreeg te horen dat onze kleine man een hoge wreef heeft en nu wil ik graag schoentjes/slofjes voor hem gaan bestellen/kopen.. ( hij is 5 maand) Heeft iemand dit probleem ook en welk schoentjes heb jij gekocht?
Ik lees even meej,, hier het zelfde probleem,, ik wou oowk graag schoenen halen omdat L.iam nu goed zelf kan lopen maar hij past er oowk met de wreef niet in,, hij heeft nu maat 20 ,,
Hoi! Ik heb voor mijn zoontje schoentjes van Oxxy gekocht, zitten echt als gegoten!! Heb hiervoor slofjes van boumy en de hema gehad maar had echt het idee dat deze zijn voetjes helemaal afknelden door dat akelige elastiekje. Maar die schoentjes van Oxxy zitten echt als gegoten, ze hebben schoentjes voor binnen en voor buiten en volgens mij zijn er ook wel slofjes van... Succes!
Gisteren hele leuke gympen bij Prenatal gekocht ( 7 euro ). Volgens mij passen deze ook met een hoge wreef?
Mijn zoontje heeft ook een hoge wreef en ook nog eens vrij breed. Oxxy heb ik ook geprobeerd, maar dat vond ik echt niks. Veel te smal en zat voor geen meter. Ik heb nu slofjes van Aapie en die zitten perfect.
Ons mannetje heeft ook een hoge wreef en zelfs een maat groter kreeg ik met geen mogelijkheid aan. Oxxy raad ik dus echt af!! Aapie slofjes zijn wel oke, zeker voor jou kindje is nog niet zo oud. Zodra ons meneertje goed loopt wil ik wel echte (nog steeds wel flexibele zool schoenen) Dus ik zit met hetzelfde probleem, welke schoenen pfff. Ik ga maar eens naar een schoenenzaak denk ik.
Wij hebben voor Geox schoentjes gekozen, maar wel met haar naar de winkel gegaan om te passen. Het ene model zijn namelijk helemaal niet goed en het andere model zat prima. We hebben er erg fijne schoentjes vandaan gehaald waar we erg veel plezier van hebben gehad. Nu moeten we weer opzoek naar nieuwe schoentjes
zoals hier boven genoemd werd, de slofjes/schoenen van aapie zijn geweldig!Hier ook een meid met hoge wreef en van aapie paste perfect. er zit elestiek aan de binnenkant en die kunnen best ver gerekt worden