Ben ZO enorm geschrokken...!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjarrel, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    ik geef normaal de beeb de bv s'nachts bij me in bed... hij ligt dan naast me en dan heb ik mijn dekens over mij heen en tussen ons...
    ik heb altijd een klein ieniemini lampje aan en ik ben altijd wakker/half wakker in principe....

maar wat me vanochtend gebeurt is, dacht ik altijd van dat gebeurt mij nooit.....

ik had hem vanochtend dus naast me gelegd voor de voeding...
    en ineens word ik wakker van gekriebel in mijn rug....
    ik draai me om en zie me kind liggen... (ONDER MIJN DEKENS!)
    mijn borst hing nog uit mijn bh :|
    ik schrok me het lazerus ..! dit gebeurt mij NOOIT....
    ik ben er juist zo bang voor....

ik word midden in de nacht vaak wakker... en gil ik kijk uit je ligt op hem!

Ik ben zo geschrokken ik heb me kind vastgepakt en huilend geknuffeld...
    zo blij dat hij nog leeft...

voortaan krijgt hij gewoon zittend in bed de borst...

2. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    Zo dat was zeker schrikken!

ik heb dat in het begin vaak gehad.. dan nam ik de kleine mee naar boven en dan gingen we ook lekker op bed liggen..
    in de kraamweek had ik weinig rust genomen omdat ik het voor mijn gevoel niet nodig had.. maar ik ben toen ook in slaap gevallen met de kleine aan de borst..
    gelukkig is het toen allemaal goed gegaan...

Gelukkig is het met jou kleine mannetje ook allemaal goed gekomen!

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik viel ook geregeld in slaap met de kleine naast me. Had ze dan wel boven op onze dekens liggen met een eigen dekentje over zodat ze niet onder het dekbed zou komen. En tussen het bedframe en het matras hadden we een plank gezet dat moest voorkomen dat ze uit bed zou vallen.
    Tijdens het borstvoeding geven maakt je lichaam een hormoon aan dat je sloom/slaperig maakt. ;)

Volgens de kraamhulp hebben wij moeders een instinkt dat voorkomt dat we bovenop onze kleintjes gaan liggen...
    En met de maatregelen die wij hadden genomen kon het volgens haar geen kwaad om tijdens het voeden in slaap te vallen.
    Geeft aan dat je heel relaxed bent tijdens het voeden en dat is alleen maar goed.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje kan me voorstellen dat je je wezenloos geschrokken bent zeg!
    Ik geef Jaime (of gaf ze heeft nu paar keer doorgeslapen) de fles in bed. Je bent toch moe zo midden in de nacht. Ik kon mij dan niet meer herinneren of ik haar had teruggelegd. Ben meerdere keren schreeuwend wakker geworden en ook tegen mijn man 'waar heb je haar gelaten waar is ze dan'. zo raar en dat is al angstig laat staan het is echt..

5. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik kon helemaal niet liggens bv geven vond ik en mijn kleintje niet fijn. Dus ik altijd zittend bv gegeven. Maar ook dan viel ik bijna in slaap 's nachts. Is wel grappig gezicht. Kindje aan de borst en zelf in slaap sukkelen. Hij was ook altijd heel erg opgewekt 's nachts. Dus kon je alleen maar lachen achteraf.
    Ik vond het wel een zware periode, aangezien die van mij net voor het einde van mijn verlof ging doorslapen dus rond de 3,5 maanden nog steeds 's nachts kwam drinken.

6. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    snap best dat je er flink van geschrokken bent.

maar er wordt natuurlijk niet voor niets zo vaak
    voor gewaarschuwd!
    hoop dat je hier toch wat van leert,
    ook al denk je nog: dat gebeurd mij niet!

zo zie je maar, het kan iedereen overkomen.
    ben blij dat het goed is afgelopen!

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Zo heb ik het idd ook altijd gedaan.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je zoon zal wel gedacht hebben, laat ik mama eens wakker maken.
    Ik heb echt al zoooo vaak gedroomd dat ik wakker werd, en ook dacht dat Steven nog in bed lag.
    Echt stom is dat. Nou komt hij s'nachts niet meer, maar ik ging ook (met fles) goed rechtop zitten in bed.
    Want toen ik nog bv gaf, viel ik ook bijna steeds in slaap,(ik deed dat nl liggend) ook al in het ziekenhuis.
    Ik zei ook altijd tegen die verpleegsters dat dat hekje omhoog moest bij het bed, was veelste bang,dat ik hem uit bed liet vallen.

9. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    och meis wat zal je idd geschrokken zijn zeg

ik voede Caitlin ook in bed maar had de voedings kussen zo gelegd dat als ik in slaap zou vallen ik maar ook mijn mannetje niet op haar kon rollen

ik lag hem aan haar voetjes tot haar middel
    gelukkig is het me nog nooit overkomen , maar voorkomen is altijd beter dan genezen

10. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Ik voed ook snachts liggend in bed en val dan lekker in slaap. Zo kom je zelf ook nog een beetje aan je rust. We slapen onder een dekbed en een laken. Ik vouw het dekbed een stukje naar binnen(onder het dekbed zal maar zeggen)zodat het dekbed tot onder haar okseltjes zit en trek zelf het laken tot over mn schouders en nek zodat ik geen kou vat en met een stijve nek rondloop. Zo kan Fiene het dekbed niet vast grijpen en het over haar heen trekken. We liggen heerlijk zo saampjes, lekker 2 warme knuistjes tegen mn borst aan....Ik weet dat het niet echt verantwoord is maarja...tis zo lekker knus en ook makkelijk.
    Maar kan me heel goed voorstellen dat je flink geschrokken bent Sjarrel.

Groetjes Suus

11. Niet meer actief

Juliën ligt altijd op een waskussen met zijn eigen dekbedje! zo ligt hij wat hoger en is de kans dat wij boven op hem terecht komen nihil,

12. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Zo herkenbaar al die verhalen, hoe vaak ik niet gillende wakker ben geworden en mijn man heb wakkergeschud met de woorden Wakker worden je ligt op Valentino (die dus gewoon in zijn eigen bedje lag hihi :oops: )

Valentino heeft ook vanaf t begin regelmatig bij ons in bed gelegen,maar dan had ook ik t voedingskussen ertussen (tussen mijn man en Valentino) en Valentino een slaapzakje aan en boven onze dekens..

Deel Deze Pagina