Ik heb nu ee ideaal middeltje tetgen krampjes gevonden. Het is wel prijzig, maar werkt als een tierelier. Het heet ABC Dophilus en je gebruikt het als poeder die je door (afgekolfde) melk doet. Na een aantal dagen vreselijk gillen van de pijn was dit echt een uitkomst voor ons. na een paar uur was het resultaat al merkbaar met als gevolg een totaal ander mannetje. Hoop dat ik hier meer ouders en koters blij mee kan maken! Groetjes Clarike
Ik heb hier ook een keer van iemand over gehoord en die was er ook zo gewldig blij mee, hielp bij hun zoontje ook zo goed!
hee bedankt, is toch voor de meeste ouders een probleem de eerste paar maanden dus elke tip lijkt me welkom! Wat is prijzig als ik vragen mag
ja wat is prijzig en kun je poeder ook door melk doen ik heb zelf . nutrilon hypo-alergeen. en ik geef borst ben bezig met afbouwen nog.
ik dacht 26 euro voor een potje, daar doe je overigens wel lang mee, wan tje geeft max een theelepel per dag. Het kan door alle vloeistoffen en lost snel op. De hoeveelheid vloeistof die je nodig hebt is dus niet zoveel. Ik kolf zelf een keer per dag een klein beetje af en daar doe ik het spul door. vervolgens laat ik mathijs gewoon weer aan de borst verder drinken
dank je! wij zijn er ook erg blij meer, duurde even voor we een leuke naam vonden maar dit past helemaal bij hem