Ik heb een hele lieve man, en die heeft na de geboorte een fantastisch geboortekado gegeven. Ik heb een verrassingsontbijt gekregen! Met alles erop en er aan! Zeker een leuke en lieve manier om samen wakker te worden
ik zie even niet in waarom de link verwijderd moet worden ze maakt toch geen reclamen voor haarzelf Nessa ? alleen dat ze via die site haar romantische ontbijdje aangeboden heeft gekregen dus zie de link niet
ik zeg niet dat dat verwijderd moet worden hoor (niet mijn domein om daarover te mogen oordelen ) maar ik vond het gewoon 'n beetje opvallend dat ze zich vandaag registreert, dat er 2 berichtjes van haar op het forum staan en beiden over zo'n ontbijtje
Idd vind ik eigenlijk ook, meestal stel je je voor zo van ik ben die en die en ben zwanger of heb een kindje of whatever, maar er zijn idd 2 berichten in 2 verschillende forums met precies dezelfde text...beetje vreemd..
ze is nieuw en weet nog niet zo goed hoe het forum werkt na deze eehhh aanval , want dat vind ik het een beetje zal ze dit soort foutjes zullen we het maar noemen niet meer maken leuk ontvangst zo
heeeeey was niét mijn bedoeling hoor -vandaar ook de -tjes... 'k zal erop letten dat als ze zich voorstelt, ik haar zéker welkom heet maar geef toe, de meeste mensen stellen zich voor of reageren op een berichtje en zij post meteen 2 berichtes over die bewuste site... kwam een beetje relame-achtig over heb hier nog nooit iemand aangevallen en ben dat ook niet van plan
fijn dat te horen Nessa , maar er zijn er vele die zich niet voorstellen hoor en als je de regels (nog) niet hebt gelezen dan maak je dit soort foutjes bedoelde het ook niet aanvallen maar leuk is het niet binnen komen zo voor haar met meteen al kritiek ook al was die niet zo bedoeld maar goed berichten zijn aangepast dus geen sluikreclamen meer
Het was mij ook al op gevallen, en zeker niet als aanval bedoelt hoor. Maar vond het ook wel toevallig. vandaar mijn berichtje incluis de knipoog. Maar iig, Welkom hier!