Hier sinds kort de activefit, zijn een stuk dunner en staan net iets mooier onder een rokje/jurkje in een maillot of legging Eerst altijd de babydry
Wij zitten nu nog in 3 maar gaan binnenkort al over naar 4 En Lucas is pas 4 maanden hihi. Vandaag gewogen, 7720 gram en 67 cm, een aardig grote vent dus! Maar ik vraag me af, wat het verschil is tussen 4 en 4+? Wij hebben overigens babydry. Deze werd aangeraden omdat Lucas snel last heeft van eczeem. En die schijnen droger te zijn op het oppervlak.
Hier zitten we in maat 4. Overdag gebruik ik actiffit en snachts de babydry. mijn meisje is ook net 4 maandjes.
Haha, wij zitten nu pas een paar weken in 4 en hebben toch best een flinke kerel (76 cm en bijna 11 kg) Ik vind active fit droog al niet lekker ruiken, laat staan als 'ie natgeplast is, blèèeh... Hier dus baby-dry en dat bevalt prima.
Ik heb ze allemaal wel een keer geprobeerd en heb nu simply dry de "B-keuze" LoL Die zijn net zo goed als de rest. T enige wat ik soms wel makkelijk vind zijn de broekjes, maar das meer omdat die kleine niet altijd meer wil liggen als ie een schone broek moet. Verder vind ik (persoonlijk) ze allemaal tzelfde.
Die active fit ... Met die gel toch? Vind ik verschrikkelijk... Alles blijft zo nattig... Als je per se pampers wilt blijven gebruiken zou ik voor die andere gaan...
Hier nog aan de new baby, net maatje 3 nu. Omdat ik die elke keer goedkoop kan krijgen. Voor mn zoontje activefit, maar ook alleen omdat die in de aanbieding waren, anders babydry, want daar zitten de meeste van in een pak.
ik vond de babydry het fijnst, actifit vond ik erg stinken.. maarja ik ben vanaf maat 4 over op kruidvat gegaan en nog nooit problemen gehad, werkt hetzlefde
Wij hebben pampers babydry nummer 4 (geen idee wat er anders is aan de andere varianten) En we gebruiken ook kruidvat nr 4
Voor mama's die nog new baby 3 gebruiken, deze gaat maar tot 7 kg en babydry 3 gaat tot 9 kilo dus die kan je ook nog even gebruiken voordat je naar 4 gaat en dat scheelt toch weer een boel luiers per pak
ja idd. ik gebruik trouwens alleen maar new baby omdat ze vaak voor de helft van de prijs zijn. babydry niet,maar daar zitten er weer 10 meer in