Aangezien ik morgen alweer 31 weken ver ben zal ik binnenkort toch ook al mn eerste pampers moeten kopen. Kan nu namelijk mooi op de aanbiedingen letten Maar wat is nu een goede aanbieding? Nu is bij de kruidvat 2 reuzepakken voor 30 euro of 3 midipakken voor 30 euro. Is dat nou echt een goede aanbieding? En hoeveel is handig om in voorraad te hebben? Groetjes
Op marktplaats staan veel nr 1 kruidvat luiertjes voor weinig. Meen dat je ook ergens een bon hebt en dan krijg je ze zelfs gratis, maar weet niet hoe en waar.
ik wil je ook ff marktplaats aanbieden... Ik heb bij me eerste kindje ook de luiers van maat 1 te koop gezet 1,5 pak luiers van pampers merk voor 7,50 toen verocht... Ik zou eerst daar ff gaan neuzen en als het echt niets is zou ik maar eerst 1 voor 1 kopen. want de een heeft 3 pakken nodig de ander 1... ik heb namelijk maar ene halfe pak hoeve te gebruiken... en had 2 pakken in huis gehaald...
Komende tijd mp dus in de gaten houden is nu niks in de buurt en om het op te laten sturen ja dan worden ze nog duur bedankt voor de tips Maar stel ik koop ze wel gewoon in de winkel wat is dan een leuke aanbieding?
in de babydozen heb je heel vaak van die proefverpakkingen met pmapers en ook vouchers met kortingsbonnen. Ikzelf ben gek van de kruidvat luiers ( nouja in maat 5 dan) maar dat is stukken goedkoper dan pampers. Als mijn voorraad pampers maat 1 op is ( heb inmiddels al wat gespaard uit de dozen en had nog een pak van Tycho staan) ga ik newborn van kruidvat proberen. xx
Ik zou niet te veel kopen anders heb je straks me als ik de zolder nog vol met luiers voor de tweede..! en de terwijl ik paupers eigenlijk helemaal niet fijn (meer) vind. Heb liever de goedkopere kruidvat of etos luiers.
Inderdaad n de babydozen zitten kortings vouchers. 3 pakken voor 30 euro is niet echt een goede actie. As je vaak bij de etos koopt kun je baby zegels sparen en kun je 6 euro korting krijgen op een midpak. Die zegels gaan best hard. Tot gisteren was er een goede actie bij bol.com en momenteel nog bij de makro maar dan moet je een pasje hebben. Verder is watkostenluiers.nl wel een handige site. Die verzamelen alle korting acties van luiers. Nu is pas de site vernieuwd en is hij er niet beter Op geworden naar mijn idee, maar het blijft handig. En mocht je pakken overhebben van een bepaalde maat zou ik ze niet verkopen maar gewoon naar kruidvat of etos gaan. Daar mag je ze altijd gratis omruilen voor een maat groter. Prijzen zijn toch allemaal hetzelfde.
De newborn van Kruidvat vond ik zelf beter dan die van Pampers. Inderdaad niet teveel pakken kopen, misschien vind je die van Pampers (of welk ander merk je dan hebt), wel helemaal niet fijn en dan zit je met al die pakken.
Vergeet alles wat hier geschreven is.. Kruidvat heeft een klantenkaart.. als je die hebt/neemt en zorgt dat je dagaanbiedingen hebt zijn daar regelmatig pampers New Baby op in de aanbieding. Je kunt dan 2 pakken kopen voor de prijs van 1!! 5,75 per pak ongeveer, ideaaal!!! Ik heb een paar pakken maat 2 hier liggen, kan de eerste dagen vooruit
3 voor 30 is inderdaad geen goede prijs, zeker niet voor de new baby luiers want daar hebje soms goede aanbeidingen. Wehkamp had laatst 1 pak voor 5,75 en met de kruidvat voordeelpas komt deze aanbieding ook wel eens voorbij (voordelpas kan je gratis aanvragen). 6 voor een pak pampers vind ik goedkoop, ik betaal max 8 voor een pak, maar dat vind ik al veel. Bij gratis en aanbiedingen is een topic waar alle pamper aanbiedingen worden gepost dus die kan je in de gaten houden en daar kan je ook een idee krijgen van wat een goede prijs is. Open pakken zou ik zeker niet kopen op marktplaats, het gaat toch om de tere babybilletjes van je kleintje . Gesloten pakken heb je niet zo veel omdat je ze in de winkel meestal gratis kan omruilen. Met verzendkosten/reiskosten ben je vaak niet voordeliger uit.
hier ook de voordeelkaart van kruidvat!! en heb al afgelopen 1,5 maand 2 x de anbieding gehad van pampers newborn voor 50%. dus heb zelf als 5 pakken maat 1 thuis. en omdat me moeder ook een voordeelkaart heeft had ze ook 3 pakken gekocht dat zijn nou eens aanbiedingen!! dus dat is echt een aanrader de voordeelkaart!! en wat ik over heb ruil ik ook altijd bij de etos of kruidvat hebben ze nog nooit moeilijk overgedaan.