Vanaf dinsdag.. (en dan 2 weken) zijn de pampers bij de Makro in de aanbieding.. 6 euro nog wat incl btw.. Gaat per 3 pakken
ja bedoelen ze per doos van drie pakjes 9 euro nog wat en bij afname van drie dozen met elk drie pakjes erin 6 euro nog wat per doos dus 19,50 per drie dozen?
geloof niet dat het per doos is maar per pak dus dan komt het op 19,50 per door a 3 pakken. op de makro site kan je de folder inkijken. hoe ik het lees lijkt het mij per 6,47 per pak bij afname van 3 dozen. dus 3 in een doos is dus 3x 6,47= 19,41 per doos en dan moet je dus wel 3 dozen nemen.
meestal is het bij makro zo dat er de stuk prijs staat, als er dus meerdere "stukken" in een doos zitten moet je het maal dat aantal doen! (ik heb bij makro gewerkt)
Het is inderdaad 19,nog wat per doos. Dus dat bedrag maal 3. Al met al nog niet super duur. Er zitten er (afhankelijk van de maat) 84 of 92 in een doos. Mijn moeder heeft een pasje van Lukas Klamer, en gaat ze morgen voor me halen. 2 dozen maat 5 (onze jongste is ruim 2 1/2m ,maar onze oudste van 4 drukt nog steeds in een luier) en 1 doos maatje 2. Heb ik die alvast maar binnen. Uit de kleinste maat zijn ze toch zo uit. groeten, Anja
Hoi hoi, Lijkt me wel duur. Als je pampers in de winkel koopt maat 3 midi 7-9 kilo betaal je 10 euro per 52 stuks. Klopt het dat ik dan voor 96 stuks 19,85 euro betaal? Als ik dat uitreking zou ik in de winkel voor 104 stuks 20 euro betalen. Wie kan mij helpen met deze vraag anders rijd ik voor niets naar de makro. Groetjes Karin
Maatje 2 was er niet bij Lukas Klamer in Barendrecht, dus heb ik een doos maat 3 en 2x maat 5 meegenomen (ik heb er nog een van 2 1/2 en een van 4 die maar niet op de pot wil poepen. Plassen overigens wel) groeten, Anja
deze week bij dirks mega pak luiers voor 10,99 zitten er 62 in bij de nr. 4 luiers dan. dus denk dat ie die maar ga halen is goedkoper dan de actie van de makro. nu heb ik voor 22 euro 124 luiers.
Ikben er net geweest. Er zitten 156 luiers maatje 3 in 1 doos. Is dus wel goedkoop! Ook goedkoper dan Dirx. Daar betaal je voor 70 stuks maatje 3 EUR10,99
Aanbieding was /is alleen voor Active Fit en Easy Up. Niet voor Baby Dry. Vanaf volgende week weer een nieuwe aanbieding, nu wel Baby dry voor 8,22 per pak. Je moet wel een doos van 3 pakken kopen.
Als ik me niet vergis kan je gewoon naar de makro gaan en aan het loket een dagkaart vragen Zo kan je de hele dag shoppen en van de voordelen genieten.