's nachts altijd wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door quanto, 10 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quanto

quanto Lid

16 dec 2006
    10
    0
    0
    Thibaut is nu 14 weken, sliep al de nacht door vanaf z'n 4 weken. Maar sinds 2 weken wordt hij 's nachts(tussen 2 en 6 u) veel wakker, soms maar 2-3 keer, soms 10-15 keer... hij ligt dan te wenen met z'n oogjes toe, 'k steek zijn tutje in z'n mond en hij slaapt verder...
    moet ik hem echt laten wenen? Heb al es geprobeerd maar werd er toen enkel wakkerder van... Weet echt niet hoe dit komt en wat ek er aan kan doen....
    Nog e vraagje, is het nu echt slecht om hem zelf te laten zitten, hij is wel maar 3.5 maand, maar trekt hem zelf altijd recht als hij op de schoot zit... en vind da supertof om te zitten...

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Kylian heeft net ook zo'n huil periode gehad, knetter werd ik ervan want ik kon er 's nachts zo om de 2 uur (gemiddeld) eruit.
    Net alsof hij in zijn slaap begon te huilen, even over zijn bolletje aaien, zijn knuf dichtbij leggen en hij sliep weer verder.
    Volgens mij was hij gewoon aan het dromen, om alles wat hij op een dag meemaakte te verwerken.
    Geen televisie meer aan als hij erbij was heeft wel iets rust gebracht.

En wat dat zitten betreft, gewoon lekker laten zitten en er gewoon voor zorgen dat het niet te lang achter elkaar is.
    Kylian wilde ook al zitten toen hij nog net geen 3 maanden was. Wij lieten dit gewoon toe omdat hij het zelf aangaf.
    Nu is hij 7 maanden en zit als een huis. Hij gaat nog niet zelf zitten maar zet hem ergens neer en hij blijft rustig een half uurtje zitten.

Groetjes anita

3. inkie

inkie Actief lid

16 mei 2006
    118
    0
    0
    Ook ons meisje wordt sinds 2,5 maand geregeld om de 1,5/2 uur wakker.
    Niet alleen 's nachts maar ook in de avond als ze slaapt.
    Daarvoor sliep ze ook de nachten door.
    We hebben dit een tijd geleden gemeld bij het consultatieburo en daar kregen we het advies om Nutrix door alle flesjes te gaan doen want ze dachten dat ze honger zou hebben. Het kon ook een fase zijn.
    Ik heb vanmorgen contact gehad met het consultatieburo omdat het nu wel erg lang gaat duren.
    Ik kreeg het advies om haar meer voeding te gaan geven.
    Een andere reden kon zijn dat ze last had van haar oortjes of dat de tandjes door komen (ze vertelde dat dat wel 5 maanden kon duren voordat er eentje doorkwam)

Inkie

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Lynn heeft ook zon periode gehad. De ka raadde me aan om niet meteen naar haar bedje te vliegen. Ze moeten zelf leren om weer in slaap te vallen, zonder aai of fiep of knuffel. Na een paar nachten was dit voor bij. Succes.

Deel Deze Pagina