Klopt helemaal dat die van de kv smal vallen. Zo had ik het ook gedaan verschillende in huis en kijken welke jezelf het fijnste vind en bij je kindje past. Mijn kindje is wat voller en past daardoor de kv niet dus je weet het pas echt als de kleine er is.
Wij gebruiken pampers en kruidvat door elkaar, al vanaf het begin. Newborn beviel van beide prima hoor. Qua maat hangt het echt verl van je kleintje af. Onze uk zat tot 3 maanden in maat 1 (smalle heupjes) en tot 6 maanden in 2. Kleine van een vriendin van me zat met 3 maanden al in maat 4. Zoveel verschil kan er dus zijn...
Een paar weken geleden via de voordeelpas van Kruitvat 50% korting gekregen op pampers. Heb toen 4 pakken gehaald maat 2. Verder 2 1/2 pak maat 1 (1 gekocht, klein pak gekregen in blije doos en 1 pak van een vriendin gekregen die ze over had. In baby en mamatas van kruitvat zat een kleine verpakking maat 1. En in combinatie met 1 maat 1 pak een maat 2 pak 9 maandenbeursactie wehkamp. Voor 12 euro. Ik raad aan als je die nog niet hebt de voordeelpas te halen bij kruitvat en te activeren. Heb nu al heel wat goede aanbiedingen gekregen en gebruik van gemaakt.
Verschilt ook per kindje denk ik. Mijn dochter zat tot ongeveer 2 maanden in maat 1, tot ongeveer 4 maanden in maat 2 en nu nog in maat 3.