word er altijd zo blij van, het is zo goedkoop en ik vind het leuke spullen vanaf 15 maart hebben ze weer babyvoordeel bij Wibra o.a. jurkje + legging voor 2,99 (50 t/m 62) badjasje voor 3,99 (62 t/m 86) klamboe 5,99 slaapzakje 5,99 (70 t/m 110 mouwloos) hoeslakens 1,99 ledikant dekbed 5,99 hydrofiel luiers 3 stuks 2,99 fleeshe plaid 2,99 spuugdoekjes 5 stuks 1,00 voedings bh 3,99 rompers 2 stuks 2,49 (50 t/m 86) badstof sokjes 3 paar 1,00 luierbroekjes 3 stuks 1,99 (0-6 maand en 6-12 maand) boxkleed 4,99 melkpoederbox 1,00 luierzakjes 1,00 baby doekjes 2 pakjes 0,89 kleerhangers 8 stuks 0,69 fisher price zuigfles 1,99 fisher price fopspenen 2 stuks 1,99 dvd dribbel 2,99 schoentjes 1,99 Er is meer... Ik heb de folder vandaag in de winkel gekregen.. Word weer inslaan dames
Waarom waarom moet je dat nou weer posten. Die berichten kosten me altijd geld, ook al is het niet duur. Neem altijd meer mee dan de bedoeling. En nu helemaal zeker met nr 2 op komst. Ga de site in de gaten houden zodat ik lijstje kan maken zodat manlief het in kan slaan ( waarschijnlijk ben ik dan net bevallen).
jeeej dat is mooi, want 16 maart weet ik of we een zoontje of dochter krijgen kan ik meteen lekker shoppen
Oh, ik word daar altijd heel erg hebberig van.. Ik moet zeggen dat ze tegenwoordig ook echt erg leuke kinder- en babykleding hebben bij de Wibra, dat was -vind ik- vroeger wel anders...
Wat fijn! Stond laatst bij de wibra al met een badjasje in me handen, maar had hem toch maar laten liggen totdat die weer in de aanbieding was. Goed gegokt dus.
Gister de folder ook even opgehaald, ziet er erg leuk uit allemaal. Denk dat ik maandags direct maar heen ga uit het werk anders is het zo op ben ik bang.
Dan ga ik zaterdags ook maar even kijken. Had aardig wat uit gezocht. Ben benieuwd of het net zo leuk is als in de folder staat
Weet je wel zeker dan dat je de goede folder hebt? Wij krijgen nooit de folder van de Wibra, dus keek even op de site, maar daar staat nog de oude, misschien dat jij die ook hebt gezien? Neem aan dat wanneer iedereen het ziet, het er namelijk echt in moet staan, maar dan wel in de nieuwe !
Het is ook pas vanaf 15 maart, dus eind volgende week staat de nieuwe folder waarschijnlijk pas op de site. Ts heeft de folder in de winkel mee gekregen voor die week.
ja klopt. Op de site stond dat de folder 15 maart op de site komt te staan asl ook de aanbiedingen in gaan. Haha ik word er ook altijd erg hebberig van! heerlijk die goedkope leuke spulletjes. Heb ook heel wat leuks gezien.
Heb gister de folder meegenomen uit de winkel...die schoentjes!!! GEWELDIG!!! daar moet ik er toch echt een paar van scoren hoor ...dus begrijp zaterdag middag voor de deur dwijlen daar of maandagochtend om 9 uur gelijk ( gaat tie wel om 9 uur open op maandag eigenlijk?) anders is alles al weg hier...dat gebeurt me elke keer...maar dit keer mooi niet dus
Bij ons gaat ie pas om 11 uur open dacht ik op maandag. Kan je op de site de filialen niet opzoeken dat daar de tijden op staan.
dat was een goed idee van je...heb even gekeken maar idd om 9 uur gaat hij hier open dus moet ik om 9 uur paraat staan daar
bij ons lag het vandaag al allemaal in de winkel je mocht het ook gewoon al kopen ze waren er nog wel mee bezig