Samsung zoom, wie heeft hem?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sandana, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik zit erover te denken om het aan te schaffen, de S4. Er zijn weer meerdere types van las ik.

Wie heeft hem en bevalt hij? Welk type en waarom?

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik lees mee, ben ook aan het oriënteren :D

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb er naar zitten kijken toen hij hier net op de markt was. Kon nog geen recensies vinden. Alleen Engelse van mensen die ze testten. Wat ze toen zeiden is dat het vooral een camera is en iets minder rest telefoon als bijvoorbeeld sony xperia of andere samsung telefoons. Ook was hij vrij zwaar. Ik heb het toen niet gedaan omdat ik het er toen niet op durfde te gokken. Ben heel benieuwd naar ervaringen van gewone gebruikers.

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
  5. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik heb de S5 zoom.. Ik heb er spijt van gehad.. liever de S5 normaal gehad.

6. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Ik heb hem!,
    Ben er heel blij mee!
    Hij is inderdaad wat zwaarder, maar juist door de zoom die aan de achterkant wat uitsteekt, hangt ie lekker in je hand.
    Maakt echt super mooie foto's!! Helemaal aan eigen wensen in te stellen.

Als je normaal je telefoon in je broekzak draagt, is het geen optie. Ik heb mn telefoon altijd in mn tas zitten, hier dus geen probleem!!

Groetjes!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb de S4 zoom. Ik maakte altijd grapjes dat ik liever een camera met belfunctie had dan een telefoon met een waardeloze camera. Ik heb ook een professionele Nikon spiegelreflexcamera, maar heb dat ding natuurlijk niet altijd bij me :) Kreeg hem van mijn man met Moederdag :)

Ik ben er echt heel blij mee, maakt goede foto's, eenvoudig te bedienen. Wat mij opvalt is dat de accu zo lang meegaat, heb veel smartphones gehad, maar zelfs als ik veel foto's maak loopt ie niet zo snel leeg als de anderen die ik heb gehad. Kijk, het ding hangt echt tussen twee dingen in; een goede camera en een goede smartphone, maar voor dat geld ben ik echt zeer tevreden.

Ik heb echt ontzettend veel lol met dat ding, mensen moeten hem ook altijd even bekijken.. Voor spelletjes en zo gebruik ik hem niet. Echt puur voor foto's, internetten, whatsapp en bellen. In die volgorde :)

Succes met je zoektocht!

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Qua telefoon heb ik alleen bellen en whats ap nodig. En evt beetje internet voor als ik iets nodig heb.

Ik gebruik de telefoon amper... alleen voor noodgevallen en whats ap dus. En ook ik heb een digitale camera. Wil dus wel gewoon goede foto's kunnen maken, omdat ik die niet vaak bij me heb.

Dank jullie, ben er wel uit.

Deel Deze Pagina