bumbo toilet trainer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jalea, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
  2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Pfff, jeetje wat duur! Ik heb laatst bij prenatal voor 3,95 een toiletbrilverkleiner gehaald, (want hoe ze dat ding ook noemen: het is doorordinair een toiletbrilverkleiner).
    Maar wel handig om te gebruiken voor als je kleintje echt op de wc gaat... zakken ze tenminste niet tussen de bril door, :-D

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    jah, maar mijn neefjes willen niet op een simpele wcbrilverkleiner zitten, die vinden ze te glad en koud aanvoelen en daardoor vinden ze het eng.
    vandaar dat ik me afvroeg of dit wat is

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou zou als ik jou was voor z'n gewonen gaan. en als je er een leuke speltejs of wat dan ook om heen maak gaan ze er wel op. heb op me werk (kdv) ook wel mee gemaakt dat ze niet wouden. nou werken wij altijd met een sticker systheem dat als in het begin op de wc zijn geweest een sticker op hun diploma krijg. en later als ze echt een plas hebben gedaan. nou nog altijd gelukt.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Weet je wat het is? Als jij vindt dat je kind er gewoon op moet, gaat ie er gewoon op, :) Als je idd met dat soort dingen gaat denken: o, hij wil niet... ja, dan kom je nergens. Een stickersysteem werkt idd eigenlijk altijd, mocht het niet vanzelf gaan en het is goed als kinderen leren om over bepaalde angstjes heen te stappen...
    Zeker als je ze erbij prijst dat is toch zo'n grote jongen is als ie op die bril gaat zitten, dan kun je de meeste kids wel verleiden om dat soort dingen wel te doen...

Deel Deze Pagina