Ik raad het je aan zonnestraal Iedereen die ik heb laten proeven, schrok eerst een beetje van de kleur, zo van; ieel de cake is groen.. Namen ze een hapje, was het; heee lekker, mag ik nog een stuk? Zelfs iemand die heeeeel erg weinig lust wou nog meer. Iedereen is altijd heel erg blij als ik weer een stuk cake heb gemaakt Hmm goede tip robynn. Hoeveel zou dan handig zijn te doen? Ik doe nou wel de meeste als er op staat, dacht 125-150 en ik doe 150 en dan blijft er meestal nog wat achter in de kan. Ik ga het gewoon van de week nog eens proberen. Wat minder kokosmelk en de oven gewoon wat hoger. Waar koop jij de mix dan vonnie? Ik ben wel benieuwd.. De prijzen hier zijn weer flink verhoogd. Bij de poelier is die nu 3,50 en bij de toko is die 3 euro. Bij de poelier was die vorig jaar nog 2,75 ofzo. Anders ga ik het ook eens proberen zelf te maken, zal misschien ook wel schelen. Bedankt voor die link Islah. Heb je hem zelf ook al eens gemaakt op die manier? Is die net zo lekker?
Over de kokosmelk, ze zei tegen mij de helft van wat er op het pak staat.. hij word dan net even iets luchtiger.. niet zo klef..
Ohhh waarom klik ik dit topic aan?? Ik heb me in het begin van de zwangerschap misselijk gegeten aan Pandan, helemaal vergeten! En nu heb ik er zooooo'n zin in! :O TS, enige wat ik kan bedenken is inderdaad dat het aan je combi ligt. Maar dan is het weer vreemd dat de Pandan af en toe wel lukt.
Mmm vreemd.. Ik maak alkes met m'n combi, mislukt nooit wat.. M'n moeder heeft een luxe oven en daar gaat alles mis haha. Enigste wat ik niet moet doen met mijn combi is voorverwarmen, zet hem pas aan als ik het erin heb gezet. Misschien zoiets een proberen??
Ik koop ze altijd in deze webshop, meerdere tegelijk (15st) Pondan Pandan Chiffon Cake Mix 400g | Amazing Oriental Ze zijn wel duur maar ooooh zoooo lekker, hier is ie favoriet, op school ook.