Pandora Armband

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wie heeft er allemaal 1? Ben je er blij mee? Of ben je er snel op uitgekeken?
    Ik stond er gister naar te kijken bij de Strego en nu wil mn man er 1 voor me halen:D Ben me dus een beetje aan het orienteren.

Ik wil wel een zilveren iig. Welke hebben jullie? En met hoeveel bedeltjes ben je begonnen? Staat het niet kaal als je er in het begin maar 4 hebt ofzo?

Nou ben benieuwd;)

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb een Pandora die nu bijna vol is. Bij mij gaat het niet zo hard, want ik vraag meestal alleen een bedeltje voor mijn verjaardag en kerst en ja, da's natuurlijk maar 2x per jaar. Ik ben er nog lang niet op uitgekeken en wil na de bevalling graag een 2e erbij. Toen ik de armband kocht heb ik er gelijk 1 bedeltje bij gekocht. Staat wel een beetje kaal idd, maar om nou gelijk een hele bups bedeltjes te kopen vind ik ten eerste niet leuk en ten tweede wel erg prijzig, want goedkoop is het zeker niet...

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Heb ook een zilveren, al een tijd geen nieuwe bedels meer bij gekomen maar ben begonnen met een armband met 2 bedels en 2 stoppers, stond best kaal idd:D heb intussen ook 1 'neppe' bedel ertussen zitten, maar ziet het verschil niet..:D

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik heb allemaal bedeltjes, maar geen armband haha!
    Goud/zilver van alles!

Ik moet nog eens op zoek gaan, maar ik draag alleen goud en geen zilver.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb em, de zilveren. Ben er erg blij mee. Koop wel alleen bedeltjes met een betekenis. Heb bijvoorbeeld nu een super leuke nieuwe baan en wil daar een bedeltje aan wijden.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je hebt ze ook in t goud.

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb een armband van mijn (schoon)tante gekregen. Met 2 bedeltjes voor de geboorte van Nikita - een babyschoentje met roze steente en een babyflesje. Verder heb ik zelf een keer een hartje gekocht, heb ik op curacao ook een bedeltje aangeschaft en heb ik ook nog een schildpadje. Niet veel bedeltjes dus, maar wel allemaal met betekenis voor mij. Dat vind ik juist zo leuk. En nee, ik vind 4/5 bedeltjes niet heel erg kaal.
    En met speciale gelegenheden eentje krijgen is juist leuk, zo bljft het een 'work in progress' en blijft het bijzonder.

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dat is wel een goeie ja, weet nooit wat ik moet vragen!
    Welke heb jij? En een gewone sluiting of met zo'n rondje op het eind? Dat scheelt ook al byna 30 euro zag k.
    Het is idd best prijzig, zat net ff op internet te neuzen en kwam deze site tegen Pandora bedels van Larenza, Biagi en iMenso | Biagi bedels | iMenso bedels | Larenza bedels | Vianti bedels moet je eens kijke! Scheelt wel. Alleen weet ik niet of het een betrouwbare site is..

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb mijn armband nu 2 jaar en ben er echt nog steeds super blij mee. Ik heb hem van mijn man gekregen met 4 bedels en 2 stoppers.
    Voor de rest heb ik alle andere bedels van mijn ouders,schoonouders,broers,zussen en goede vrienden gehad. Hij is me dus erg dierbaar en als ik vrij ben heb ik hem altijd om. Er kan er geen 1 meer bij.

Ik heb nu ook een trollbead armband gekregen van mijn man maar daar zitten er nog maar 3 aan.

10. zustertje

Als je online ''nep'' bedels wilt bestellen maar wel echt zilvere moet je maar een prive bericht sturen dan kan ik je het adres geven.
    Wij hebben er al heel veel bedels besteld en ik kan hem iedereen aanraden vaak de volgende dag al in huis.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb er 1 met een "pandora-slotje", dus zo'n rondje op het einde zoals jij het omschrijft. Was idd wel een stuk duurder, maar ik vond/vind het ook veel mooier...

12. ik heb ook een trollbeadsarmband met inmiddels 10 bedels eraan

de twee belangrijkste zijn de letters N van mijn dochters
    en een geloof hoop en liefde bedel
    en ik heb een rozenkwartskraal, want die brengt rust....tja tis maar waar je in gelooft ;)

Maar ik ben begonnen met 3 bedels, tja het is wel kaal, maar ik vind ook de gedachte achter de bedels, en de gelegenheid waar je ze voor krijgt heel speciaal, dus ik gooi hem niet in een paar keer vol.

ik vind het het leukste om hem bij elkaar te sparen, en het maakt mij niet uit hoe lang het duurt

13. zustertje

Ik heb ook de pandora sluiting vindt ik zelf mooier staan. Je kan hem zelf ook goed dichtmaken.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ben er erg blij mee, ik heb de armband gekregen met 1 bedeltje met kerst, heb voor valentijn eentje gekregen van m'n vriend en afgelopen vrijdag voor m'n verjaardag eentje van hem en een superschattig wiegjebedeltje van een vriendin, dus nu alweer 4 bedels:)

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    de echte pandorasluiting is wel een stuk duurzamer, gaat zo snel niet stuk als het gewone slotje!

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb er geen...vind het eerlijk gezegt heel erg lelijk.
    Maar het is maar goed dat smaken verschillen.
    Zie er echt ontzettend veel mensen mee, dus genoeg die het wel leuk vinden :)

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb ook de pandorra armband 2 stuks allebei vol
    ik heb de naam van mijn dochter in het midden tussen de stoppers staan.
    op de ene armband AMY en de andere LYNN
    ze heet amy-lynn

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb er ook een, en er kunnen nog twee bedels op. Ik heb zilver en heb ook zilver met goud. Ding heeft inmiddels wel een hoge waarde, heb 1 "nepper" maar die was ook 42 euro (tegen borstkanker), de rest is echt. En wil na studie er een zelf kopen, maar dat duurt nog wel een paar jaar. Verder weet ik het niet, wil nog met zilver en goud met sterretje die er onder hangt. En wil nog muzieknootje (ook zilver met goud). Microfoon hebben ze volgens mij nog niet, maar die wil ik ook haha.

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb twee armbanden met pandora sluiting en een ketting van pandora. Ik heb alleen maar echte bedels van pandora, ook de naam van mijn zoontje heb ik eraan hangen per letter.

Ik heb de armband gekregen voor moederdag 3 jaar geleden, tweede armband toen ik zwanger was van de tweede. Dus ik heb een armband speciaal voor zoonlief en een voor dochterlief. Aan allebei de armbanden hangen bedeltjes die een betekenis hebben voor de kinderen en voor mij. bijv toen ik zwanger was van de tweede heb ik een kinderwagentje gekregen enz enz.

Ik ben er super blij mee en vind het ook super mooi.

vorig jaar voor mijn verjaardag heb ik ook nog een closed for ever armband gekregen. met kinderkopjes eraan en de datum en naam van de kinderen.

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Heb ook de namen, gelukkig korte namen en de letters in de aanbieding gekocht voor 48 per letter ipv 65. Ook de letters van Fay meteen gekocht, die was alleen nog niet geboren dus moest die verstoppen. Dit zijn ook de zilver met gouden bedels. En geen kleurtjes.

Deel Deze Pagina