Pandora Armband

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    het lijkt me erg leuk om er één te hebben...ben binnenkort jarig, lijkt me leuk om dan wat geld te vragen van iedereen en er een armband voor te kopen, de bedels lijken me prachtig om te verzamelen voor bij bijzondere gelegenheden...

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Heb ook een pandora armband maar heb dat ding nooit om.
    Heel sonde maar komt omdat ie te groot is en ik overal ermee achter blijf haken.
    Schoonmoeder en vrouw van de juwelierswinkel zeggen dat ie vanzelf strakker komt als ik meer bedeltjes eraan heb maar zie het zo nog niet gebeuren.
    Heb er al zeker 10 aan maar kan de armband nog steeds zo van mijn pols/hand aftrekken ( sluiting gesloten ;) )

Is ie dan echt te groot of moeten er, zoals mijn schoonmoeder enzo zeggen, gewoon nog meer bedeltjes aan hebben?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook echte Pandora, met nepbedels :D
    Ik heb de bedel na de bevalling van onze jongste telg gekregen. We hebben een grote partij bedels gekocht via i-net. Samen met een vriendin de partij gekocht, ieder de helft en de rest zouden we verkopen. Ben alleen aan verkopen nog niet toegekomen.
    Ik heb hem nu dus 4 mnd maar draag hem elke dag.
    Elmo

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als je de armband zo af kan schuiven is ie echt veeeeels te groot. Hij wordt natuurlijk wel wat strakker als er meer bedeltjes aankomen, maar hij hoort ook leeg gewoon om je pols te blijven zitten hoor. Je s.m. en de dame van de winkel kletsen dus een beetje uit hun nek...

5. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb ook een trollbead armband, inmiddels meer bedels dan aan de armband kunnen maar nu wissel ik regelmatig af in kleur!

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier ook een armband met pandorra sluiting in het zilver.
    Heb nu 10 bedels en 2 stoppers, alle bedels hebben een betekenis, dat vind ik ook het leuke ervan

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Toen ik mijn armband kocht kon hij echt niet over mijn hand heen nu ik afgevallen ben kan ik hem zo van mijn hand afschuiven.
    Ik baalde er echt van want kleiner maken kan niet.
    Maar ik heb nu mijn armband helemaal vol met bedels (ik wisselde elke keer af en deed hem nooit helemaal vol) en nu kan hij echt niet meer over mijn hand heen.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb maar 1 bedel, geen idee of dat er raar uitziet, maar ik wil alleen bedels met een bijzondere betekenis en weet je hoe duur die dingen zijn? (de echte dan he?)

9. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    dat is echt onzin! mijn pandora armband zat toen ik hem gekregen heb goed. er kwamen een paar bedels aan en toen een tijd was de armband wat 'uitgerekt'. Bij mij gleed hij ook zo van mijn arm af.
    ben terug gegaan naar de juwelier. en die hebben er toen een stukje uit de armband gehaald. en nu past hij perfect!
    ik zie dat je in groningen woont, mijn armband heb ik door een juwelier in leek laten vermaken.

10. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wat veel reacties! Ik wist niet eens dat die armbanden zo in trek waren, heb ze eigenlijk nooit gezien:)

Wat zijn die nep bedeltjes dan? Want ze zyn wel echt zilver, maar dan niet van pandora zelf ofzo?

Ik heb nu een paar site's gevonden en hy is online sowieso goedkoper dan in de winkel.

armbanden voor Pandora bedels | Biagi bedels | iMenso bedels | Larenza bedels | Vianti bedels
    Pandorashop.nl SimStars ARMBANDEN (hier is die met bolsluiting bv 35 euro en in de winkel 62:$)

Pandora > Armband > Zilver | Pandoravoordeel.nl - pandora, bedels, armbanden, kettingen, collier, clip, goud, zilver, voordeel, pandora voordeel, aktie, actie, korting, shop, shoppen, korting, winkel, online
    Hebben jullie je armband ook online of in de winkel gekocht??

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn armband is in een winkel gekocht door mijn ouders. En de meeste bedels echt wel online...

Marieke1983, yep.. weet je hoeveel geld er nu om mijn arm hangt hihihi. Meer dan op mijn bankrekening staat.

12. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb een Trollbead armband. Deze heeft een mooie bewerkte sluiting. De bedels heb ik van zowel Trollbead als Pandora. De Pandora bedels zijn iets minder duur. Mijn armband is nu vol...

13. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb er ook 1 met 1 bedel (beginner he) een muziek nootje! van mn man gehad!!

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

ik heb mijn pandora armband gewoon laten verkleinen vorig jaar. Ik had hem te groot gekocht en hij wijdt zelf ook nog uit. dus het kan gewoon, gewoon naar de juwelier gaan

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

Oke nooit geweten dat het kan... Dankjewel! maar het probleem is nu even opgelost als ik op gewicht ben wat ik wil bereiken laat ik hem pas kleiner maken anders blijf ik misschien bezig.

Persoonlijk vind ik trollbead mooiere bedels hebben ik heb van pandora de geloof,hoop en liefde en van trollbead ook daar zie je echt heel veel verschil in.

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ben blij te lezen dat ie toch echt te groot is EN dat ie vermaakt kan worden :)
    Hoe heet die juwelier in Leek?

17. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hier ook een trollbead armband , met ook alleen deze kralen eraan vind het er persoonlijk mooier uitzien dan pandora oid:
    www.trollbeads.nl

sucses met je keuze

18. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hmm, ik zit te twijfelen of k het moet doen.. Heb niet zoveel voorbeelden van die armbanden gezien en weet niet zo goed wat voor creaties er allemaal gmaakt kunnen worden en hoe het er uiteindelijk uitziet.. Misschien een x naar de winkel om te kijken..

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik vind het echt heel erg mooi
    (heb zelf niet zo'n armaband) maar loop al tijden met folders ed...

maar er zijn zoooooveeel keuzes en mogelijkheden!
    vind het denk ik ook moeilijk om een mooie creatie te maken! (bedenken)

maar je start dus met de armband?? en daar kun je alles aan rijgen?

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    en hoe kun je het beste je maat meten van je pols?
    gewoon opmeten!? of moet het altijd wat ruimer zijn!? omdat er ook wel wordt beschreven dat ie wat uitrekt?

Deel Deze Pagina