Ik heb ook een zilvere pandora die nu redelijk vol is. Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag een aantal jaar geleden met 1 bedeltje erbij. Ik heb er nooit 1 zelf gekocht want het is juist leuk om te krijgen!
haha dat word weer lekker naar de winkel gaan dus @ella kan je daar helaas niet mee helpen, ik heb dar verder niet veel verstand van. Als kleur ertussen neem ik roze (niet echt verrassend als je me kent haha)
pas maar op voor je het weet ben je verslaafd hahaha Veel plezier met kopen en uitzoeken. Zitten heel leuke dingen bij.
ja echt wel! ik kan NU al niet meer kiezen hahaha en heb nog niet eens de armband! maar het lijkt me dan ook leuk om bedeltjes met betekenis te doen... maar miss ook wel es af en toe die ik mooi vind ertussen
ik heb een karabijnsluiting, en volgens mij is dat goed hoor volgens mij hebben ze geen andere sluitingen bij trollbeads armbanden...maar dat weet ik niet zeker
kijk eens op deze site Ook hele mooie bedels en vaak niet duur!! bedeltjes en bedelarmbanden voor Pandora, iMenso of Biagi
ow ja, hihihi had niet alle pagina's gelezen Maar idd dat zijn wel de nep pandora's. Wel echte Biagi's enzo en imenzo's? Maar goed, mooi zijn ze wel. En als ze aan je armband hangen kan je echt niet zien welke de echte zijn en welke de nep. iig ik niet. Vind ze van even goede kwaliteit als de echte pandora bedels
toevallig heeft een kennisje van mij ook nepbedels gekocht, en na een paar weken waren er al 2 kapot dus voor mij geen neppers. dan maar iets langer doorsparen.
dat zou ik even na moeten vragen, dat weet ik niet. oja ze had ze bij de v&d gekocht prijzencircus van 27 euro nou voor 9
nou, blijkbaar ben ik de enige die niet tevreden is met de armband? ik had er 2 en allebei zijn ze kapot gegaan op de sluiting. 1 boog de hele tijd om en ja, dan kun je terug blijven buigen, maar dat breekt een keer. en 1 was gewoon zo ver versleten dat hij uit elkaar viel. ik had geluk dat ik het bij beide op tijd zag, anders was voor veel geld kwijt. ik ben er echt niet tervreden over. 1 was 1 jaar oud en 1 4 jaar. voor dat geldmag je wel wat meer verwachten vindt ik.
Ik zit nog steeds te twijfelen. Het armbandje zit al in mn winkelmandje8) Heb je trouwens weleens iets van Loizz besteld? Waarom is dat zo goedkoop dan? Is verzilverd. Kan het kwaad als ik dat om een zilveren armband hang denk je? Ik vind het jammer dat je van simstars maar beperkte keuze hebt. Passen daar trouwens ook die van simmkids op? Zo wat een boel vragen, het is niet makkelijk Ik vind die parels van trollbeads wel heel mooi, jammer dat je die niet hebt van pandora. Maar 38euro voor 1 parel vind ik een beetje teveel van het goede..
Loizz is zo goedkoop omdat het zilver laagje eraf slijt en dan roze word. Ze passen er wel op maar uiteindelijk is het duurkoop. Je kan het beste bedels kopen met het 925 merkje erin, dat is nl echt zilver. Simkidzz passen niet op de Simstars deze zijn namelijk kleiner.