hier ben ik het absoluut niet mee eens. ik kan duidelijk het verschil zien en vind die neppe ook echt nep. Ik heb ooit 1 neppe gekocht en gelijk dezelfde dag er weer af gehaald. Ook de kwaliteit van neppe is veel en veel minder.
Normaal lig ik nu weer in mn bed, maar ben weer bezig hoor Ik zie mooie hangertjes, maar staat dat mooi tussen die glaskralen bv? En moet ik nou ook van die clips erby bestellen, zodat ze die kralen niet heen en weer rollen als ik er nog maar 2 heb ofzo?
Nog 1 vraag, Mn pols is 15cm , er stond op de site dat je er 2cm by moet optellen, maar ik las hier een paar keer dat ie dan te groot zit.. Zal ik 16cm bestellen of toch 17 dan?Help
Ik heb er 3 cm bij gedaan want mijn eigen armbanden en m'n horloge zitten ook een stuk losser. Kan er niet tegen als het strak om m'n polsen zit.
Dit is mijn Pandora armband. KLIK Links van de zwarte kraal zitten een YingYang en een Kat bedel, deze zijn van Chamilia (de Amerikaanse versie van Pandora). Pandora heeft helaas geen mooie Ying Yang en Kat, maar Chamilia is ook een steengoed merk. De zwarte en doorzichtige/witte glaskraal zijn ook niet van Pandora, maar van een onbekend merk. Ze waren goedkoper, en bevallen in principe prima. Jammer genoeg zit aan één kant van de witte kraal de zilveren kern los. Maar omdat ie aan het eind van de armband zit valt het bijna niet op. Ik heb een gewone karabijnsluiting en dat bevalt goed, is makkelijk te openen. Ik heb de armband nu zo'n 2 jaar, en hij ziet er nog net zo mooi uit als in het begin. Ik draag hem altijd, dag en nacht. Behalve op vakantie en als ik uit ga (bang om hem kwijt te raken). Alles bij elkaar is het dan ook wel een paar honderd euro waard. De meeste bedels heb ik zelf gekocht, maar wel met een speciale betekenis. Heb er ook een aantal gekregen. Betrouwbare webshops: Koopshop (heeft af en toe leuke kortingsacties mbt Pandora) Pandora Nederland (zij hebben als een van de weinige shops ook de originele zilveren letters van Pandora) Warmerdam Juweliers (heb ik de Chamilia bedels gekocht) Als je voor een bedelarmband gaat, ga dan voor de goede, duurdere merken. De goedkopere zijn lang zo mooi niet, vaak geen echt zilver, en van slechte kwaliteit. En dat is uiteindelijk dan heel zonde toch? Goede merken zijn: Pandora, Chamilia, Trollbeads en eventueel Tedora.
Nou ik heb de armband binnen. Ben niet helemaal blij..hy zit te strak, ik had nog gebeld van hoeveel cm ik erby op moest tellen enz. Dus hy moet weer terug. Plus ik had een poederroze pareltje besteld en heb een witte gekregen! Ik baal er wel van
Idd! Eindelijk een keuze kunnen maken en besteld, zat echt als een kind te wachten op mn spullen Nu moet het weer terug en zit het weekend er ook nog tussen. Dit is nou het nadeel van online bestellen!
Ik heb de armband binnen..nog niet al mn bedeltjes. Hy hangt zo vreemd vind ik. Komt natuurlijk door de bedels die dan aan 1 kant gaan hangen..Ik weet niet, moet er een beetje aan wennen
wat leuk!!!! ik heb hem nog niet... maar zou het zo graag willen!!! wat voor bedeltjes heb je? en hoeveel?
Hey, Ik heb er ff een foto van gemaakt. Ik wil vooral glazen kralen zoals je ziet en parels, maar die zyn niet echt. Heb ik alleen in kunststof gevonden. Heb er nu nog 6 besteld die krijg ik als het goed is morgen. Vind hem niet mooi als ie zo leeg zit
wat mooi zeg!!! en heb je dan die echte bedels van pandora? ik zou ook met glaskralen willen en parels!!!!!
Tnx Ik heb de armband van simstars gehaald, zag eigenlijk geen verschil. Behalve de prijs dan De bedels ook van simstars, vianti en andere merken. Die van pandora passen er ook op.
Valt wel mee. Ja ik heb hem online besteld. Pandorashop.nl en dan onder het kopje simstars heb je alles van dat merk staan
Ik heb vorig jaar kerst een pandora armband gekregen en 5 bedeltjes ... En elke maand mag ik van mijn vriend een nieuw bedeltje uitzoeken ... En met speciale dagen krijg ik er altijd 1tje van hem ... Ik heb 'm alleen al bijna vol hihi ... tis echt heeeeel verslavend ... Ik heb trouwens alles wel orgineel van pandora