Pandora Armband

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Heb ook een Pandora :) Paar jaar terug gekregen voor m'n verjaardag van m'n man. Er zitten nu ik denk iets van 14-16 bedels en stoppers aan, allemaal zilver, sommigen met een beetje goud erbij. Gaat niet zo heel hard bij mij, maar elke bedel heeft wel een betekenis. Kreeg bijv. van m'n schoonmoeder het bedeltje van het zilver/gouden speentje toen ik in verwachting was van m'n dochter. En na haar geboorte de bedels van het schoentje met het roze steentje en die van het meisje.
    Toen we ons huis kochten, heb ik de bedel van het huisje gekregen. En zo zit er aan elke bedel wel een verhaal :)

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoe maken jullie je armband schoon?

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

In zo'n potje van Hagerty of met een tandenborstel en wat sop om de lastige plekjes schoon te maken.

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb ook zo'n hagerty potje staan, maar durfde daar niet de armband in te hangen vanwege de stukjes goud en steentjes op de armband....maar dat kan dus wel gewoon?

10 seconden erin en dan afspoelen?

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ja idd, 10 seconden en dan afspoelen.
    Doe dat ook met mijn ringen waar ik in sommige ook steentjes heb zitten. Nog nooit problemen mee gehad!

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb de armband met twee bedels drie jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen. Alle bedels die er aan zitten (de armband is vol) heb ik gekregen en het leuke is dat ik nog precies weet waarom ik ze heb gekregen en van wie. Bijv. bedel voor mijn afstuderen, 2 jaar getrouwd, drie jaar getrouwd, bevallen van onze dochter, verjaardagen etc. Ik heb hem altijd om. Ik heb zilveren bedels en alleen Pandorabedels. Erg leuk en persoonlijk.

Deel Deze Pagina