ik kom net terug van de dierenarts... en alhoewel ze niet meer bij ons woonde ivm de allergie van mijn zoontje.... doet het me zoveel... 14 jaar mijn maatje geweest.... en nu .. nu is ze dood... ik kan er nog met mijn pet niet bij.. ben zo verdrietig.... Bekijk bijlage 117288
eergisteren was er nog niks aan de hand.... gisteren ochtend was ze aan het hoesten dus naar de dierenarts.. ze had een keelontsteking en kreeg een spuit en 2 kuren mee.... vannacht ineens ging het fout en had ik die vriendin waar ze nu woont .. mjah woonde (ook me buuffie) aan de tel ze had het benauwd en kon niet meer staan. dus afgelopen nacht naar de dierenarts... daar aangekomen ging ze meteen door naar de rontgen om foto`s te maken. en normaal zijn longen op een foto zwart door de lucht die erin zit. maar bij nouscha was meer als 60% wit... ze was aan het stikken... dus toen vond de dierenarts het verstandig om haar te laten gaan.. anders had ze een hele nare dood gehad. het is nu alweer bijna 12 uur geleden heb mega slecht geslapen.. en reglmatig stromen de tranen over me wangen... en ik ben al z`n emodoos.... nu helemaal