Mijn Pandora gekregen na de bevalling van Stijn. Dat is al bijzonder. Met moederdag bedels gekregen, de letters van de jongens gekocht en nu zijn er nog 2 onderweg. Ik hang er alleen bedels waar ik dus zelf wat mee heb of die ik krijg (ja, ik koop ze dus ook zelf ).
Ik heb de armband van Ti Sento en daar ook de bedels aan. Bij mij zitten er een speen, kinderwagen, diamant (ahum, zirkonia dus), een hartje, een tasje en een dollarteken aan. Deze heb ik allemaal van mijn man gekregen. Maar goed, beetje offtopic, want dit gaat niet om de pandora.
Hier eentje van Simstars; Moeder en Kind bedel Trouwkapel, gekregen toen we verloofd waren J, staat voor Joey Vlinder, voor mijn MK in Juli Eendje, Joey is gek op eendjes Poppetje (jongen) Sierbedel met zwarte kraal, van mn dinnetje gehad Bedel met hartjes, voor de liefde 8 spacers, om alles een beetje "recht" te laten hangen Heb verder geen clips of stoppers Deze bedels hebben een verhaal voor mij, dus hij is mij best dierbaar
Ik heb ook een pandora armband, ik heb ook alle bedels gekregen. Bijna iedere bedel staat voor een bijzondere gebeurtenis dus voor mij is de armband zeker van emotionele waarde!
Ik heb ook een pandora armband.. De bedels heb ik allemaal gekregen en staan voor een gebeurtenis in mijn leven.. Voor mij heeft ie dus erg veel waarde
Ik heb er eentje van biba, vind hun bedels ook erg mooi. (vooral de serie voor kinderen de next generation vind ik gaaf!)
heb 2 pandorra armbanden en gekregen bij geboorte Amy-Lynn ik heb aan de ene armband amy staan en de onderste lynn daarnaast alle bedels gekregen van man schoonzus broer beste vriendin heb ik de bestfriend bedel nu zijn ze allebei vol.
Hier ook een pandora. Ik heb alle bedeltjes gekregen en dus ook bedeltjes met emotionele waarde. Zo heb ik o.a. een bedel met een speentje gekregen van mijn man toen we ons zoontje verwachten. Een kikker heb ik gekregen van mijn oma omdat ze gek op kikkers was. Nu is ze er niet meer en dus is het bedeltje heel speciaal voor mij. Zo heb ik er nog veel meer. Ik vind het idd ook leuker om te krijgen dan om zelf te kopen. Nu heb ik 'm vol en moet dus eerst een nieuwe armband voordat er nieuwe bedels bij kunnen.
Ik heb sinds een paar maanden een pandora armband en ben er erg blij mee. Er zitten nog maar 5 bedels aan, ik wacht geduldig op wat ik krijg : ) - een roosje, gekregen van mijn jongste zoontje - een lieveheersbeestje, uitgezocht door mijn oudste zoon - een giraf, gekregen omdat ik 'iets' heb met deze beesten - een vlinder (goede doelen bedel van het astmafonds), deze staat symbool voor mijn vlindertje, de miskraam die ik had in 2006 - een moeder met baby (goede doelen bedel van Orange Babies), als symbool voor mijn moederschap De allermooiste vind ik het vlindertje:
Ik heb er 1 maar ik koop zelf bedels via mp... meestal krijg ik ze voor kerst/verjaardag want wat zijn die dingen duuuuuur zeg! Ik heb hem eindelijk vol en wil nu een 2e...zijn erg leuk!