pandora-armband

Discussie in 'De lounge' gestart door ella27, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    weer even een pandora- topic hoor:)

maar heb vandaag een pandora armband gekregen!!! :):):)
    Zo eentje met een bol sluiting.

Nu vraag ik me af of ik daarmee gewoon kan slapen/douchen??
    want lijkt me nogal onhandig om elke avond af te doen , plus dat ik em dan volgens mij zelf niet meer goed om kan doen?
    Of vergis ik me?

Doen jullie elke avond de armband af voor het slapen gaan?

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb een pandora ketting, maar ik doe hem nooit af, ook niet met douchen.

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik doe 'm altijd af, maar behalve m'n trouwring heb ik helemaal geen sieraden om 's nachts.
    Hier ook de bolsluiting, met korte nagels krijg ik het niet voor elkaar en het is even oefenen maar uiteindelijk lukt het wel ;)

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik doe de pandora nooit af, ook niet met douchen.

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik kan je echt aanraden om elke nacht je sieraden af te doen. Dit is beter voor het behoud van je sieraad!
    Al dragende komen er toch huidcellen en dergelijke op je sieraad en tussen de schakels, hierdoor kan je sieraad er snel vies uitzien. Ook pas je sieraden om doen nadat je parfum oid heb gebruikt.
    Daarnaast slijt je sieraad minder op deze manier.

Het is maar net wat je gewend bent of jezelf aangewend hebt. Toen ik nog als goudsmid werkte heb ik veel sieraden voorbij zien komen die echt bijna niet aan te raken waren van e viezigheid. Die gingen ook eerst in een flink schoonmaak bad!

Doordat ik met mijn neus op dit soort sieraden heb gezeten, doe ik altijd netjes mijn sieraden af voor het slapen gaan, of voor het douchen.

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik doe hem ook altijd af. Kan niet slapen met sieraden om (behalve trouwring).
    Ik krijg hem wel zelf weer om. Ff oefenen, je krijgt er wel een slag in.

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ben ik het mee eens! Heb in een juwelier gewerkt en dan zag je goed verschil!
    Het is een slang en die rekken best vlug op zeker als je erop gaat liggen!
    Heb er ook en zit helemaal vol en dan wil je dat gewicht ook wel af!

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik laat hem hier altijd om. Ook bij het douchen. Je pandora armband wordt er heel mooi schoon van. Om hem schoon te maken kan je beter geen zilverpoets of zo gebruiken anders gaat bij sommige bedels dat zwarte (hoe leg ik dat nou uit?) er tussen uit.

Mijn gouden kettinkje net zo, na het douchen is hij weer helemaal schoon.

9. Maia

Maia Niet meer actief

ik doe hem 's nachts altijd af. Het sluitinkje is in het begin ook heel stroef, dat wordt wel iets soepeler als je hem vaker open doet, dus in het begin moest mijn man hem nog wel eens af doen :D maar tegenwoordig lukt het zelf ;)

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heel erg bedankt meiden!
    na deze info , heb ik toch maar besloten om em elke avond af te doen. En moet zeggen dat, dat ondanks mn korte nagels , heel goed gaat! En krijg em sochtends ook wel weer om.

Thanks iig!

Deel Deze Pagina