Momenteel zijn mijn ouders op vakantie in Florida (met een vast adres) en wil ik eigenlijk nog een paar All-Stars voor onze koters bestellen. Zij kunnen niet de juiste vinden in de winkels (hadden geen goede maten op voorraad). Nu wil ik ze nog proberen om ze online te bestellen, maar dan moeten ze wel uiterlijk volgende week donderdag geleverd worden (in Florida). Iemand ervaringen waar ik All Stars kan bestellen voor onze kids (2 en 4 jaar) in the USA die snel leveren? wil deze graag voor onze dochter; Witte Converse Sneakers As Easy Slip Kids - Meisjes - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl of Witte Converse Sneakers Ox Core K - Meisjes - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl en deze voor onze zoon; Blauwe Converse Sneakers As Easy Slip Kids - Jongens - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl Hoor graag van jullie, groeten twijfelkont
Ik weet dat je gewoon op de site van Converse zelf kan bestellen (met een US-adres, ze verschepen helaas niet naar het buitenland ) Heb nog niet gekeken naar de schoenen in je links, maar volgens mij kun je er alles wel krijgen wat in de huidige collectie zit. Heb alleen geen idee hoe het met levertijden enzo zit, ik ken niemand in de US naar wie ik het toe kan laten sturen...
heb net bij zappos.com zitten kijken en denk dat ik daar wel kan slagen! hopelijk ook nog betrouwbaar qua levertijden enzo (ga wel voor de iets duurdere variant qua levering, dan zou t zeker goed moeten komen!)
Je hebt helemaal niks aan mijn post, maar ik wil wel ff zeggen: super gave schoenen!! Hier dan ook een mega converse liefhebster!
@masu, ik heb er inderdaad geen drol aan , maar leuk om te weten dat meer mensen dit gaaf vinden, haha! heb wel tig leuk gezien, ook roze vissen-schoenen!!!!!!!!!!!!! (maar heb me strak voorgenomen alleen dat te bestellen dat ik van te voren bedacht heb (maar aan mijn nn te zien, is twijfelen een 'hobby' van me!) maar..............per direct ben ik weer aan t twijfelen!!! Converse Kids Chuck Taylor® All Star® Simple Slip (Infant/Toddler) at Zappos.com deze zijn toch ook wel errug leuk!