Vanmorgen word ik wakker en mijn man is al naar zijn werk. Ons zoontje is wakker en ligt lekker te brabbelen in zijn bedje. Ik kijk naast me en zie een briefje op het kussen van mijn man liggen met mijn naam er op.. Open het briefje en na 3 min lopen de tranen over mn wangen.. Zie hier waarom: Sometimes I feel like driving somewhere, where there's nobody around...and then just sit there and watch the sun goes down, or wait for it to come up...be alone for a while, enjoy the peace and quiet of the sea, the woods...or even the remote desert...but when I think of that, I also know I never will...because deep in my heart, I want to be at home, enjoying the laughs of my son, the way he looks at our cats, how he tries to roll over, how he grabs his feet, trying to take his socks of...and the eyes of my love, the amazing mother she is, the way she loves me for who I am, her beautiful hair...and.. the love of them both...I will never be alone again, but I don't care...This! is what I want...Jeem, I love you and our son, whatever happens!! the hell with the sea, the woods and that god forsaking desert...they can kiss me arse En dat is de reden waarom ik zo veel van mijn mannetje hou Doet jullie vent wel eens zulke dingen??
Bedankt, je hebt mij ook nu aan het janken gebracht Wat is dit ontzettend lief zeg! Vasthouden die man en nóóit meer laten gaan!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah smelt. Nee die van mij doet dat niet maar hij is er ook het type niet voor.
Oooh wauw joh! Dat is mooi geschreven en is ook echt te voelen, heb hier ook een traantje weggepinkt! Heeft hij dat zelf geschreven ? Of zelf verzonnen moet ik beter zeggen, want hij schrijft natuurlijk wel zelf dat briefje Erg lief en mooi dat hij dat geeft in ieder geval!
haha, zit ik hier ook met tranen in mijn ogen. Moet ongie worden, dus die hormonen vliegen al lekker in de rondte! Maar vasthouden die kerel hoor! Wat een lieverd. Hier gisteren ook een lief kaartje van mijn mannetje, met als samenvatting, dat ik een supergoede moeder ben en dat die geen betere vrouw als mij kan wensen. en dat hij alleen maar bij mij wil zijn en voor altijd van me houdt en dat hij samen oud wil worden! Lief he,
Wat lief! Hier nu ook tranen hihi.. Ik heb ook het geluk met zo een man, hij kan heel goed rijmen en soms laat hij ook zijn liefde voor mij achter op papier in rijm!
Ahw wat lief Mijn man zal nooit zulke briefjes schrijven.. Maar kan me wel eens een kus geven met de woorden: 'Omdat je zo lief bent' Tja, dan heeft ie me
wat lief! de mijne zou het niet doen want die kan geen engels schrijven en Nl is ook niet optimaal (hij schrijft hoe je het zegt)
Owh wat lief!!!!! Nee dat doet die van mij ook inderdaad niet! Soms krijg ik een dikke kus of een dikke knuffel, maar echt lieve kaartjes oid nee.... dat zit er helaas niet in.
Ow, wat lief. Dat zou die van mij nooit doen. Niet omdat hij niet wil overigens, hij zegt dat hij dat soort dingen niet kan. Vind het wel jammer soms, maar hij laat op andere manieren merken dattie van me houdt....