Kennen jullie dat? Je moet weg maar wil nog even kijken of de wasmachine al klaar is zodat je er een nieuwe in kan doen... Wasmachine staat op 0:01 resterende tijd, dus daar maar snel even op wachten. In dat ene minuutje heb ik ondertussen de droger uitgepakt, de was uit de droger opgevouwen, op zoek geweest naar een sjaal die in het volgende wasje meegewassen moet worden, en nóg is die ene minuut niet voorbij... WAAROM??
Soms heb ik het idee dat zon minuutje veel langer duurt dan 1 mintuut snap je .. Dus in werkelijkheid 3 min..
Ik ga binnenkort gewoon eens voor de gein dat laatste minuutje met een stopwatch timen. Maar eerlijk is eerlijk, mijn wasmachine heeft soms ook een heeeele korte laatste minuut.
Ik weet niet of jullie nou bedoelen dat de tijd heel langzaam LIJKT te gaan die minuut, of dat de wasmachine er écht langer over doet? Want ik heb het dus wel eens staan timen toen de machine zei dat ie nog 3 minuten nodig had; resultaat: die 3 minuten duurden ongeveer 10 minuten in het echie! Ik snap niet waarom....... Dat was overigens bij een kort programma, die had ik ingesteld op een kwartier. Was een mini-wasje. Nou dat kwartier heeft dus ongeveer 25 minuten geduurd..... Waarom heeft dat ding dan de optie om 'm op 15 minuten te zetten?!?!
Inderdaad...hier lijkt het iig niet so, maar IS het zo Als mijn wasmachine zegt dat hij over een was 2 uur en 10 minuten doet, staat hij na 3 uur nog steeds te loeien. En inderdaad ook vaak die laatste minuut gewacht voor het deurtje, maar die duurt ook echt langer dan 60 seconden. Geen idee hoe die klok getimed staat, naar niet op zn nederlands hoor Hier overigens een Whirpool.
Volgens mij is de was dan nog te nat / zwaar. Als ik geen zin heb om 10 minuten op dat laatste minuutje tecwachten, zet ik de knop op pompen. Dan pompt hij in 2 min het overtollige water weg en springt hij exact na 2 minuten ook uit. Heb het idd vaak bij die extra korte wasjes. Dan centrifugeert hij gewoon niet goed / te kort.
Haha onder het motto: "Komt het vandaag niet, dan komt het morgen wel!" idd heel herkenbaar en ik ben dan zo'n muts die braaf staat te wachten tot ie echt klaar is
Hier ook herkenbaar, en zelfs als ik niet weg hoef Dan sta ik er voor.. oh nog 1 minuut.. dan doe ik nog ff dit en dat.. en terug naar de wasmachine, sjonge jonge nog niet klaar! Sta ik maar met de mand te wachten haha
Net een programma van een half uurtje gedraaid, maar heeft er 40 minuten over gedaan..... Zal misschien deze keer wel te maken hebben met de hoeveelheid was, maar vorige keer bij het 15-minuten-programma had ik er alleen 3 t-shirtjes in zitten, dus toen lag het zeker niet aan het gewicht!
Met mijn oude wasmachine had ik dat ook. Die ik nu heb niet maar deze maakt ook een geluid als tie klaar is en ik de was eruit kan halen. Een soort klik maar ik hoor die klik zelfs als ik bovem ben wadmchine staat benee