Hi allemaal. Ik wil graag een mm sieraad en met haarlokjes laten maken maar een ketting of ring vind ik niet zo. Nu vind ik armbanden zoals pandora wel heel mooi en daar zou ik ook andere bedels van kunnen kopen/ krijgen/ vragen met een speciale betekenis maar welk merk? Welke bevalt jullie of hebben jullie nog andere tips? Want vind het nog best prijzig allemaal. Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik heb een Pandora aangeschaft na lang wikken en wegen, en blij met mijn keuze. Goede kwaliteit en service (ik had een kapotte bedel na 1 week, en die werd zonder problemen teruggenomen). Daarnaast ook vaak leuke acties zoals 2 charms kopen, 3e gratis of 20%korting op bepaalde dagen, starterssets van een armband en 1 bedel voor een bepaalde prijs. Mijn armband is sinds 7 maart hard gegroeid haha, hij zit al bijna vol. Het werkt erg verslavend
ik heb ook een pandora, gekregen van mijn man toen onze dochter een half jaar was met een bedel van een jongen en een meisje eraan. In de loop der jaren is het gestaag gegroeid met bedels die wat betekenen b.v een koe (eerste woordje van mijn dochter) en een auto (eerste woordje van mijn zoon), een hond (toen onze hond overleed) maar ook bedels voor moederdag en uitgezocht door mijn kinderen. Ondertussen heb ik hem alweer 7 jaar om en ben er nog steeds onwijs gek mee